در بیانیه دانشگاه علوم پزشکی زنجان، در محکومیت اعدام شیخ نمر:
قطره قطره از خون این مردان نویدبخش ندای آزادی، حق طلبی و استکبار ستیزی می باشد که هزاران مردانی چون شیخ نمرالنمر خواهد پروراند.
کد خبر: ۸۶۱۵۴۸۱
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴
به گزارش خبرنکار خبرگزاری بسیح زنجان، در بیانیه دانشگاه علوم پزشکی زنجان، در محکومیت اعدام شیخ نمر آمده است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

بار دیگر دست خصمانه و کینه توزانه استکبار جهانی از آستین متحجرترین قرن که آلوده به خون هزاران بی گناه گردیده از آل سعود که دارای غیردموکراسی ترین تفکر و نظام در قرن می باشد بیرون آمده و مردی از سلاله پاکان که دارای روحی بزرگ و آزاد و استکبار ستیز بوده را به عرصه شهادت کشاند.

غافل از اینکه قطره قطره از خون این مردان نویدبخش ندای آزادی، حق طلبی و استکبار ستیزی می باشد که هزاران مردانی چون شیخ نمرالنمر خواهد پروراند به نحوی که خواب را بر این کوردلان شیطان صفت حرام کرده و عرصه را چنان بر آنها تنگ کند که در هر دم از عمر منحوس خویش آرزو کنند که ای کاش هرگز چنین جنایتی را در عرصه تاریخ نمی آفریدند.

در پایان ضمن محکومیت و اعلام انزجار از جنایت آل سعودی صهیونیستی که در به شهادت رساندن این راد مرد بزرگ حضرت آیت الله الشیخ نمر النمر و 47 تن از یاران ایشان را بر ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری، علما، مراجع و جمیع آزاد مردان و حق طلبان و مسلمانان جهان بخصوص شیعیان شبه جزیره عربستان تسلیت عرض می نماییم و برای روح آن مرحوم علو درجات را از خداوند منان خواستاریم.

هيأت رئيسه دانشگاه، نهاد نمايندگي مقام معظـم رهبـري، شورای فرهنگی، دفتر رياست و روابـط عمـومي، اساتید، تشکل ها و کانون های دانشجویی دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني استان زنجان

ارسال نظرات