خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه گرگان:

آل سعود از فرط بیچارگی آیت الله نمر را اعدام کرد

فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت:دشمنان ما متوجه شدند که موج بیداری اسلامی در منطقه دامن آنها را گرفته است و از فرط بیچارگی دست به اعمال انتحاری می زنذ و به جان علمایی چون آیت الله نمر تعرض می‎کنند.
کد خبر: ۸۶۱۵۴۹۳
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سید علی مهاجر عصر امروز در مراسم عاشقان ولایت و در جمع بسیجیان شهرستان گرگان اظهار کرد: حرکت بیداری اسلامی نیاز به جان فشانی دارد و شهدای منطقه چون آیت الله نمر شهدای بیداری اسلامی هستند.

وی تصریح کرد: دشمنان ما متوجه شدند که موج بیداری اسلامی در منطقه دامن آنها را گرفته است و از فرط بیچارگی دست به اعمال انتحاری  می زنذ و به جان علمایی چون آیت الله نمر  تعرض می‎کنند.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان ابراز داشت: امروز بسیجیان شهرستان گرگان این اقدام ضد بشری آل سعود را محکوم کردند و انزجار خود را نشان دادند.

مهاجر یادآور شد: مطمئنا حضور در صحنه بر بیداری و بصیرت خواهد افزود و راه این شهید و شهدای بیداری جهان اسلام را تبیین می‎کند و باید یادآور شد که امروز با بیدار بودن و در میدان بودن می‎توانیم مانع از پایمال شدن خون شهید آیت الله نمر شد.

وی ابراز داشت: همایش ماهانه عاشقان ولایت با حضور سرگروه حلقه صالحین، مربیان و سرگروه‎ها امروز برگزار شد و در این گردهمایی به دنبال این هستیم که مشکلات حلقه‎های صالحین را احصاء کنیم.

گفتنی است در این مراسم بسیجیان با امضاء توماری اعدام آیت الله نمر را محکوم کردند و از مجامع بین المللی خواستار شدند که در برابر این جنایات آل سعود سکوت نکند و همچنین از نفرات برگزیده جشنواره قرآنی در این مراسم تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار