خبرهای داغ:
بسيج: طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه اصفهان با تجمع در مدرسه علمیه صدر بازار، انزجار و خشم خود را از جنایات آل‌سعود و اقدامات خصمانه وهابیت علیه شیعیان عربستان با سردادن شعار «مرگ بر آل‌سعود» و «مرگ بر آل پلید» اعلام کردند.
کد خبر: ۸۶۱۵۴۹۹
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳

طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه اصفهان با تجمع در مدرسه علمیه صدر بازار، انزجار و خشم خود را از جنایات آل‌سعود و اقدامات خصمانه وهابیت علیه شیعیان عربستان با سردادن شعار «مرگ بر آل‌سعود» و «مرگ بر آل پلید» اعلام کردند.

این تجمع با حضور تمام طلاب حوزه‌های علمیه اصفهان برگزار شد و این در حالی است که دروس تمام حوزه‌های علمیه استان اصفهان نیز در اعتراض به این اقدام جنایتکارانه تعطیل شده است.

حجت‌الاسلام سید حسین مؤمنی، معاون تهذیب و تبلیغ حوزه‌های علمیه استان اصفهان گفت: این تجمع به دنبال بی تفاوتی داعیه‌داران حقوق بشر نسبت به این اقدام جنایتکارانه اتفاق افتاده است.

وی با تاکید به اینکه همه جنایتکاران دنیا باید بدانند که شیعه با این اقدامات از پای در نمی‌افتد، اضافه کرد: در این راستا باید یادآور شوم که مسلمانان همواره پایدار مانده و نسبت به اشاعه دین و مذهب خود توجه خواهند داشت.



ارسال نظرات
پر بیننده ها