مقاومت بسیج همچنان روی نوار پیروزی در لیگ دسته اول والیبال

تیم والیبال مقاومت مهاباد، درهفته نخست دور برگشت رقابت های لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور یادواره 200 شهید والیبالیست برابر تیم حمل و نقل سراسری سرمست کرمانشاه به برتری رسید.
کد خبر: ۸۶۱۵۵۰۶
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲
به گزارش خبرگزاري بسيج، در هفته نخست دور برگشت این رقابت ها دو دیدار در گروه ب این مسابقات برگزار شد که در یکی از این دیدارها، تیم مقاومت مهاباد میهمان تیم حمل و نقل سراسری سرمست کرمانشاه بود.

در این دیدار که در کرمانشاه برگزار شد، تیم مقاومت فرمانداری مهاباد در سه ست متوالی موفق شد میزبان خود را شکست داده و به پنجمین پیروزی متوالی خود در این رقابت ها دست پیدا کند.

تیم مقاومت در این دیدار توانست با ارایه یک بازی برتر و با نتایج 25 بر 13 ، 25 بر 21 و 25 بر 22 بازی را به نفع خود به پایان رسانده و نتیجه دور رفت را تکرار کند.
با این نتیجه مقاومت مهاباد با کسب 13 امتیاز در رده نخست جدول قرار گرفت و تیم های عقاب تهران با 9 و شهرداری جوان ارومیه با 7 امتیاز به ترتیب در رده های دوم و سوم جای گرفتند. 

تیم مقاومت مهاباد در گروه 2 این رقابت ها با تیم های شهرداری جوان ارومیه، عقاب تهران، حمل و نقل سراسری سرمست کرمانشاه و ملوان تهران هم گروه است.

در هفته دوم دور برگشت این رقابت ها روز چهارشنبه 16 دی ماه تیم شهرداری جوان ارومیه میزبان تیم مقاومت مهاباد است.
ارسال نظرات