شهادت ایه الله نمر برای آل سعود گران تمام می شود

شهادت آیت‌الله النمر برای دولت عربستان خیلی سنگین تمام می‌شود، وجود حکومت آل‌سعود یک فتنه است و امیدواریم شیعیان و مسلمانان جهان هرچه زودتر از شر این رژیم ملعون خلاص شوند.
کد خبر: ۸۶۱۵۵۲۳
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳


خبرگزاری بسیج مازندران، نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت: آل‌سعود با اعدام آیت‌الله «باقرالنمر» به زوال، نابودی و هلاکت دائمی نزدیک شد.

آیت‌الله نورالله طبرسی اظهار کرد: رژیم آل‌سعود عربستان با اعدام آیت‌الله «باقرالنمر» دست به جنایت بزرگی زد.

وی با بیان اینکه این روزها فقط شاهد ظلم عربستان بر سر ملت مظلوم جهان هستیم و این بار نیز با اعدام آیت‌الله «باقرالنمر» دست به جنایتی دیگر زد، افزود: دولت ملعون عربستان از شهید آیت‌الله «باقرالنمر»هراس داشت و هیچ‌گاه با این‌گونه رفتارها به اهداف خود نمی‌رسد.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران شهادت رهبر شیعیان عربستان را مصیبت مسلمانان و شیعیان جهان دانست و ادامه داد: آل‌سعود با اعدام آیت‌الله النمر به زوال، نابودی و هلاکت دائمی نزدیک شد.

این مسئول از رژیم آل‌سعود به‌ عنوان حکومتی فاسد یاد کرد و گفت: عربستان با چنین جنایاتی گور خودش را کند و در جهان منزوی شد.

طبرسی با بیان اینکه از خداوند متعال می‌خواهیم هرچه زودتر انتقام خون به‌ناحق ریخته مردم مظلوم مسلمان و شیعه را از عاملان آن بگیرد، تصریح کرد: عربستان که داعیه خادم‌الحرمین را دارد دست به‌ این جنایت بزرگ زد و برای همیشه در جهان بدنام شد.

وی با تاکید بر اینکه شهادت آیت‌الله النمر برای دولت عربستان خیلی سنگین تمام می‌شود، اضافه کرد: وجود حکومت آل‌سعود یک فتنه است و امیدواریم شیعیان و مسلمانان جهان هرچه زودتر از شر این رژیم ملعون خلاص شوند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان اینکه به‌شهادت رساندن آیت‌الله «باقرالنمر» نشانه‌هایی از هم‌پارگی آل‌سعود است، افزود: امیدواریم کعبه و مسجدالنبی هرچه زودتر از لوس وجود آل‌سعود خلاص شود.

طبرسی وهابیت را مهد تفکرات تروریستی توصیف کرد و گفت: اگر قرار است با تروریسم مبارزه شود باید ریشه تفکر وهابیت کنده شود چون داعش و امثال آن خروجی این اندیشه هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار