خبرهای داغ:
مدیر گروه تئاتر آئین مردم گفت: نمایش خیابانی «بازمانده» پس از راهیابی به پنجمین جشنواره منطقه ایی تئاتر معلولین خلیج‌فارس در بندرعباس، حائز رتبه‌های برتر شد.
کد خبر: ۸۶۱۵۵۶۹
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،مصطفی بوعذار  اظهار کرد: بازمانده به کارگردانی معصومه عموری به‌عنوان تنها نماینده استان خوزستان در بخش تئاتر خیابانی جشنواره خلیج‌فارس، در قالب گروه تئاتر آئین مردم با همکاری جامعه معلولان خوزستان و اداره بهزیستی شهرستان کارون تهیه و تولید شد.

وی افزود: این نمایش از چهارم تا هشتم دی‌ماه در بندرعباس پس از رقابت با سایر گروه‌های شرکت‌کننده از استان‌های بوشهر، هرمزگان، فارس و کهکیلویه و بویراحمد، توانست رتبه‌های دوم بخش بازیگری برای بازی مجید گراوندیان و رتبه سوم بازیگری مرد به مصطفی بوعذار اختصاص یابد. همچنین در بخش بازیگری مرد معلول، علیرضا علوانی مقام سوم را به دست آورد.

بوعذار عنوان کرد: همچنین هیئت‌داوران متشکل از افسر اسدی بازیگر تئاتر و تلویزیون، فاطمه فخری، رضا کمالی زرکانی به همراه مسعود صارمی به‌عنوان داور افتخاری به دلیل انتخاب موضوع متناسب با محورهای جشنواره از نمایشنامه نمایش خیابانی بازمانده تقدیر به عمل آوردند.

مدیر گروه تئاتر آئین مردم بیان کرد: نمایش خیابانی بازمانده با موضوع نگاه جامعه به افراد معلول و آسیب‌های اجتماعی به نویسندگی مصطفی بوعذار و کارگردانی معصومه عموری با بازی مجید گراوندیان، علیرضا علوانی، غلامرضا جوکار، سعید ناصری، محمد رادفر، سید مهدی موسوی و مصطفی بوعذار اجرا شد که طراح پوستر و بروشور آن را مائده معزی به عهده داشت.

 معصومه عموری کارگردان تئاتر پیش از این با نمایش گلادیاتور به عنوان اولین کارگردان زن خوزستانی در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر شرکت کرده بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها