با حضور معاون سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور؛
رییس سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان سمنان از برگزاری همایش نخبگان و جهادگران علم و فناوری استان سمنان با حضور معاون سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری کشور برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۱۵۵۷۵
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حسینعلی جعفری در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به همایش نخبگان و جهادگران علم و فناوری استان سمنان اظهار داشت: این همایش 14 دی ماه در سالن همایش سرپرستی بانک ملی استان سمنان با حضور معاون پژوهشی سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری کشور برگزار می شود.

وی محوریت برگزاری این همایش را کارآفرینی برپایه اقتصاد دانش بنیان عنوان کرد و افزود: کارآفرینی یکی از مباحث بسیار مهم و اثرگذار است چرا که مسائل و مشکلاتی همچون اشتغال و حل معضل بیکاری جوانان با تحقق این امر مهم تا حدودی برطرف می شود.

رییس سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان سمنان با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب نسبت به توجه به کارآفرینی گفت: اسلام تأکید بسیاری بر دانش و کار دارد چرا که می توان با دانش کار آفرید و البته این مهم نیازمند فرهنگ سازی نیست هست و ما آیات و روایات بسیاری در خصوص کسب دانش و کار و کارآفرینی داریم که متأسفانه از آن غافل شده ایم.

جعفری گفت: اقتصاد دانش بنیان می تواند اقتصادی کارآفرین و ثروت آفرین باشد و به همین منظور سازمان بسیج علمی نیز گام هایی را در توجه و پرداختن به این مهم و تجلیل از نخبگان و توجه به جهادگران عرصه علم و فناوری برداشته است.

وی با اشاره به اینکه شناسایی استعدادها و شناخت و ارتباط بیش از پیش با مبدعین و مخترعین یکی از اهداف برگزاری این همایش است، خاطرنشان کرد: در این همایش از10 نفر نخبگان و جهادگران عرصه علم و فناوری به عنوان برگزیدگان همایش مورد تجلیل قرار می گیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها