مردم مرکز مازندران همانند سایر شهر ها و روستاهای استان تحصن کردند
یک روز پس از انتشار شهادت شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان توسط رژیم آل سعود مردم ساری همانند سایر مردم شهر و روستاهای مازندران در مساجد، حسینیه ها، اماکن و میادین تجمع کرده و اعدام این عالم مظلوم شیعی را محکوم و در عزایش تحصن کردند.
کد خبر: ۸۶۱۵۵۸۹
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۷

کپی

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مردم ساری در تجمع اعتراض‌آمیز نسبت به اعدام آیت‌الله‌ النمر اعلام کردند که آل‌سعود در سراشیبی سقوط قرار گرفت و به‌زودی بساط این حکومت وابسته به صهیونیست برچیده می‌شود.

واکنش به شهادت آیت‌الله‌ النمر در استان مازندران همچنان تداوم دارد و میزان واکنش‌ها در سطح مساجد و تکایا و حسینیه‌ها و مراکز مهم شهری و روستایی در حال افزایش است.

عصر امروز با هماهنگی دانشجویان بسیجی استان مازندران تجمع‌ اعتراض‌آمیز نسبت به اعدام آیت‌الله النمر در مسجد جامع شهرستان ساری انجام شد، که با استقبال گسترده مردم در مرکز مازندران مواجه شد.

در تجمع اعتراض‌آمیز مردم خواستار واکنش جدی مجامع بین‌المللی نسبت به اعدام آیت‌الله النمر شدند و از مسئولان نظام درخواست کردند که در سطوح مختلف بین‌المللی این موضوع مورد پیگیری جدی قرار گیرد.

مردم وفادار به اسلام با تجمع در مسجد جامع ساری بیان داشتند: شهادت آیت‌الله النمر زمینه‌ساز انقلاب دیگر در منطقه خواهد شد و این موضوع به‌زودی ثابت می‌شود.

ساروی‌ها با اعلام اینکه حکومت عربستان منتظر دریافت تاوان سختی پس از به شهادت رساندن آیت‌الله‌ النمر باشد، افزود: شیعه با شهادت بیگانه نیست، شیعیان در طول تاریخ ثابت کردند که به دنبال شهادت برای اثبات حقانیت خویش هستند.

مردم خشمگین ساری با بیان اینکه حکومت عربستان با این اقدام خویش نشان داد که دست‌نشانده رژیم استکباری آمریکا و صهیونیسم در منطقه است، تاکید کردند: حکومت عربستان با این اقدام منتظر واکنش جدی مسلمانان باید باشد و به‌سزای اعمال خویش می‌رسد.

در تجمع اعتراض‌آمیز مردم ساری در مسجد جامع ساری همچنین اعلام شد: شیعیان با هیچ قوم و قبیله‌ای سر جنگ ندارند ولی در برابر ظلم و استکبار کوتاه نمی‌آیند و این موضوع در طول تاریخ با رشادت‌طلبی اول مظلوم عالم امیرالمومنین علی(ع) و نیز فرزندشان امام حسین(ع) نیز به اثبات رسید.

علویان تبرستان در ادامه خطاب به سران آل‌سعود تاکید کردند: این اقدام جنایت‌کارانه آل‌سعود واکنش جدی در مجامع بین‌المللی البته نه مجامع بین‌المللی مورد تایید استکبار بلکه نزد افکار عمومی و انسان‌های آزاده جهان را در پی خواهد داشت.

ساروی‌ها اضافه کردند: آل‌سعود در سراشیبی سقوط قرار گرفت و به‌زودی اخبار سقوط حکام دست‌پرورده صهیونیست در منطقه نیز جهانی می‌شود.

 در تجمع اعتراض‌آمیز مسجد جامع ساری، مسئولان استانی و شهرستانی، دانشجویان، پزشکان، اقشار مختلف مردم، نیروهای نظامی و انتظامی و طلبه‌های حوزه علمیه و بازاریان مرکز استان نیز حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها