نسل کشی مسلمانان منطقه با مباشرت آل سعود و صهیونیزم بوده است

در بررسی تنش های مختلف منطقه به این نتیجه می‌رسیم که جنایت و نسل‌کشی بین مسلمانان با مباشرت آل‌سعود یا گروه وابسته به آل‌سعود و رژیم صهیونیستی بوده است.
کد خبر: ۸۶۱۵۵۹۷
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده سپاه کربلای در مسجد جامع مرکز مازندران گفت: طرح فرقه‌سازی مسلمانان به شدت مورد حمایت آل‌سعود است.

سردار محمدحسین بابایی در جمع تجمع‌کنندگان ساروی معترض و متحصن در اعدام آیت‌الله‌ النمر اظهار کرد: خون شهید النمر زمینه‌ساز تحول اجتماعی بزرگ در عربستان می‌شود و به‌زودی زمینه از بین رفتن حکومت عربستان را فراهم می‌کند.

وی با اعلام اینکه آیت‌الله‌ النمر و دیگر افرادی که در راه اسلام به شهادت می‌رسند به تاسی از امام حسین(ع) در برابر ظلم و ستم ایستادگی خواهند کرد، افزود: خون آیت‌الله‌ النمر زمینه‌ساز بیداری اسلامی در منطقه می‌شود.

فرمانده سپاه کربلای استان مازندران در ادامه با اشاره به شهادت 300 هزار نفر از رزمندگان اسلامی در جنگ تحمیلی خاطرنشان کرد: خوشحالیم که مردم ایران اسلامی سهم به‌سزایی در جوشش قیام حسینی داشتند و آیت‌الله‌ النمر به تاسی از امام حسین(ع) در راه مبارزه با استکبار گام نهاد.

وی با اعلام اینکه استکبار در منطقه طرح مبارزه با اسلام را در برنامه کاری خویش دارد، افزود: همراهی با وهابیت و طرح فرقه‌سازی به صورت جدی توسط دشمن طرح‌ریزی شد و با این روش به دنبال این هستند که تیشه به ریشه اسلام بزنند.

بابایی با بیان اینکه استکبار با هرگونه روشن‌گری در جهان مخالف است، گفت: با بررسی زندگی شیخ زکزاکی به خوبی مشخص می‌شود که این عالم دینی تنها در امور عام‌المنفعه و کمک به امور اقتصادی مردم در حال تلاش و فعالیت بود ولی حکومت نیجریه با بهانه مبهم و پوچ اقدام به کشتار هزار نفر در مسجد محل عبادت شیعان دست زد.

وی با اعلام اینکه حضور مردم در محکومیت آل‌سعود بسیار اثرگذار است، افزود: با بررسی تنش‌های مختلف در منطقه به این نتیجه می‌رسیم که جنایت و نسل‌کشی که در بین مسلمانان اتفاق افتاد به مباشرت آل‌سعود بوده و یا اینکه گروه وابسته به آل‌سعود و رژیم صهیونیستی در آن جنایت دست داشتند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) درباره خباثت آل‌سعود یادآور شد: خباثت آل‌سعود هزاران بار برای همه مردم ایران جهان به خوبی آشکار شد ولی برخی از کوته‌فکران داخلی که به ظاهر خودشان را روشن‌فکر می‌دانند به حقانیت کلام امام راحل پی‌ نبردند.

وی با اعلام اینکه آمریکا نیز نقش بسیار برجسته‌ای در کشتار مردم منطقه با همکاری آل‌سعود دارد، اضافه کرد: برخی عناصر خود فروخته داخلی با وجود جنایات آمریکا و آل‌سعود هنوز فکر می‌کنند که راه نجات کشور برقراری ارتباط با آمریکا است.

بابایی با بیان اینکه اقدام آل‌سعود در به شهادت رساندن آیت‌الله النمر هنوز برخی افرادی که با آل‌سعود رفت و آمد خانوادگی داشتند را وادار به تفکر نکرد، یادآور شد: امروز نیروهای انقلابی باید درد شهادت مظلومان منطقه و درد افکار یاس‌آلود و انسان‌های جاهل را باید یک‌جا تحمل کنند.

وی خاطرنشان کرد: چه زمانی این افراد می‌خواهند بیدار شوند، مشخص نیست ولی به آنها اعلام می‌کنیم که مسیر مبارزه حق و باطل به خوبی روشن است هر فردی در زیر بیرق ولایت‌فقیه قرار دارد در مسیر حق قرار گرفته و اگر از زیر این بیرق خارج شد در زیر پرچم ناحق قرار دارد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با انتقاد از عملکرد برخی خواص در دوران فتنه یادآور شد: مردم در دوران فتنه امتحان خویش را به خوبی پس دادند و ثابت کردند که کنار ولایت‌فقیه قرار دارند و در دوران فتنه خودشان را صاحب نظر ندانسته و منتظر دستور ولایت‌فقیه بودند.

وی با بیان اینکه دشمنی و عداوت آمریکا با مردم ایران تمامی ندارد، خاطرنشان کرد: مسئولان و متولیان باید هر روز نسبت به اقدامات آمریکا در کشور برنامه افشاگری داشته باشند، چون این حکومت هر روز به دنبال نقشه پلید و جدیدی بر علیه کشور ما است.

بابایی با بیان اینکه نقشه‌ها و رفتار آمریکا باید به صورت واضح در بین مردم تشریح شود، یادآور شد: جنایت آمریکا باید به صورت واضح و شفاف مطرح شود تا هنوز برخی افرادی که قلب و روح آنها به سمت آمریکا هست به خوبی به مردم نشان داده شوند.

در پایان  مردم متدین ساری در محوطه مسجد تاریخی جامع ساری با مشت های گره کرده شعار هایی در محکومیت اقدام آل سعود سر دادند.

 همچنین در این برنامه طوماری در محکومیت اعدام رهبر شیعیان عربستان  به امضائ  برخی علماء ساری، مردم، پاسداران و بسیجیان ولایتمدار مرکز استان رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار