خبرهای داغ:
خبرگزاري بسيج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا با محكوم كردن اعدام شيخ نمر، گفت: سعودی ها از رشد اسلامگرایی در منطقه هراس دارند و با اعدام رهبر شیعیان عربستان می خواهند جلوی روند بیداری اسلامی را در منطقه بگیرند.
کد خبر: ۸۶۱۵۶۱۱
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رجب احمدی افزود: به شهادت رساندن شیخ نمر از سوي رژیم آل سعود، اوج حماقت و ناتوانی این رژیم در اداره حکومت است.

وي به اشاره با فرمایش رهبر فرزانه انقلاب که شهادت شیخ نمر و ریختن به ناحق خون او، خطای سیاسی دولت سعودی است، اظهار كرد: خداوند از خون بی گناه نمی گذرد و خون به ناحق ریخته، دامان سیاستمداران و مجریان این رژیم را خواهد گرفت.

این مقام مسئول تصریح کرد: رژیم منحوس آل سعود با اعدام شیخ نمر، نه تنها نمی تواند مانع توسعه بیداری اسلامی شوند بلکه این اقدام، خشم ونفرت همه مسلمانان را به دنبال خواهد داشت.

حجت الاسلام احمدي با انتقاد از سكوت مجامع بین المللی در قبال این جنایت ها، خاطرنشان کرد: مدعیان بين المللي که دم از حقوق بشر می زنند، امروز ندای حقانیت شیعه و سنی را نشنيده و در سکوت کامل به سر می برند.

وي بيان داشت: اعدام این عالم بزرگوار، در کشوری که خود را خادم الحرمین می داند لکه ننگین دیگری است بر دامن کثیف آل سعود که خوشحالی اربابان غربی را به دنبال دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در پايان صحبت هاي خود به آیه 23 سوره احزاب اشاره كرد كه مي گويد: از مومنان، مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند، بعضی برسر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند وهیچ پیمان خود دگرگون نکرده اند.

ارسال نظرات