خبرهای داغ:
امام جمعه ترکمنچای:

اعدام شیخ نَمَر ترس از بیداری اسلامی بود

خبرگزاري بسيج: امام جمعه ترکمنچای شهادت شیخ نمر به دست رژیم وهابی و تکفیری آل سعود را نشانه ترس این رژیم موروثی از ایجاد دولت اسلامی و بیداری مردم و شیعیان این کشور عنوان کرد.
کد خبر: ۸۶۱۵۶۲۰
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، حجت الاسلام یونس کیانی با بیان اینکه رژيم آل سعود به بهانه تفرقه افکنی علیه حکومت، شيخ نمر و يارانش را به شهادت رساند، گفت: در حقيقت بیداری شیعیان عربستان به خصوص در منطقه حجاز و گسترش روز افزون ظلم و فساددر سایه ظالم و بی عدالتی رژیم وهابی و تکفیری موجب شد تا خون رهبران مبارز این راه، به ناحق ریخته شود.

وي با اشاره به این موضوع که شرایط حاکم بر عربستان با افزایش آگاهی شیعیان، با ده سال گذشته قابل مقایسه نیست، اظهار داشت: نوع رفتار حکومت با شیعیان و دولت های منطقه، بیانگر تاثیر گذاری شیخ نمر به عنوان عالم و رهبر بزرگ شيعیان عربستان است.

حجت الاسلام کیانی افزود: ریشه آگاهی و بصیرت مردم عربستانبه شیخ نمر ختم می شد بنابراين رژیم آل سعود از ترس تبلیغات این عالم وارسته و واهمه از تشکیل دولت شیعی در شمال عربستان با توجه به حکومت شیعی حاکم بر عراق، وي را به شهادت رساند.

وي خاطرنشان كرد: جریان شیعی با مشارکت سنی ها در راستای عدالت محوری و حق خواهی از رژیم آل سعود در حال شکل گیری است و عربستان با سیاست دوگانه و کورکورانه در اعدام شیخ نمر، بر پای سند نابودی خود امضا گذاشت.

امام جمعه ترکمنچای تاكيد کرد: علما و شیعیان جهان باید با محکوم کردن این اقدام، مانع از تکرار چنین وحشیگری هایی از جانب استکبار و هم پیمانانش در منطقه شوند.

حجت الاسلام کیانی مطرح شدن این اقدام رژیم آل سعود در سازمان کنفراساسلامی و اعتراض به سازمان های بین المللیو حقوق بشریرا خواستار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها