خبرهای داغ:
خبرگزاري بسيج: مجمع عالی بسیج میانه با انتشار بيانيه اي ضمن محكوم كردن اقدام اخير رژيم آل سعود در اعدام آیت الله شیخ نمر، اين اقدام را جنايتي بزرگ خواندند.
کد خبر: ۸۶۱۵۶۳۳
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۱

اعدام ظالمانه دانشمند شیعه آیت الله شیخ نمر - الگو و اسطوره مقاومت شیعیان شبه جزیره حجاز – از سوي رژیم آل سعود یک جنایت بزرگ است. به یقین، این حرکت ناجوانمردانه برخاسته از ناکامی دشمنان اسلام در کشورهای اسلامی و پیروزی های پی در پی مسلمانان در کشور یمن، سوریه، لبنان و عراق بوده و نوید بخش زوال قریب الوقوع تفکر تندرو، افراطی، وهابی و تکفیری و در رأس آن ها، هیئت حاکمه عربستان سعودی است.

اعدام شیخ نمر بار دیگر ماهیت ضد بشری آل سعود را به عنوان رژیمی غاصب، خاین و اشغالگر به نمایش گذاشت.

شیخ نمر متفکری بود که سالهای متمادی از عمر پر برکت خود را با تنها ابزار مبارزه خود(قلم و زبان)، در ظلمات مطلق سلطه آل سعود و وهابیت در بلاد حرمین شریفین صرف احیای تعالیم اسلام ناب محمدی(ص) و ولایت حَقّه اهل بیت(ع) كرد.

اگر چه این مبارز نستوه پس از سال ها حبس و شکنجه، از سوي دادگاه فرمایشی آل سعود اعدام شد، ولی بی گمان، این جنایت آشکار، عمق وقاحت، عناد و قساوت و نیز استیصال و فلاکت حکام غاصب آل سعود را نشان می دهد.

رژیم مستأصل آل سعود باید بداند که با اجرای این حکم و با بی تدبیری و بی مسئولیتی خود آغاز اضمحلال خود را کلید زده است.

شایسته است اندیشمندان، هنرمندان، نخبگان و روشنفکران جهان با به چالش کشیدن تفکر ظالمانه و متضاد با آزادی و افشا ساختن ماهیت استبدادی رژیم آل سعود، افکار عمومی جهان را از ژرفای چنین جنایتی آگاه و هوشیار كرده و روشن كنند.

اگر امروز دامن جهان اسلام و حتی جهان با چالش تفکر بیمار گروه های افراطی و وهابی همچون داعش دست و پنجه نرم می کند، خاستگاه و آبشخور آن ها کجاست؟

مجمع عالی بسیج میانه با محکوم كردن این اقدام ظالمانه، از همه هنرمندان و اندیشمندان جهان می خواهد با حرکتی فراگیر و با حمایت از این الگوی بزرگ مظلومیت و مقاومت، به تداوم راه شهدايي همچون شيخ نمر، كمك كنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها