حضور آگاهانه و موثر مردم مي تواند از بروز بسياري از جرايم در جامعه جلوگيري كند.
کد خبر: ۸۶۱۵۶۵۷
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان با تاكيد بر لزوم همراهي مردم با پليس در تامين امنيت، گفت: داشتن آمادگي بالا براي انجام ماموريت ها از ضروريات پليس مقتدر است كه بايد اين امر با جديت تمام در برنامه ها گنجانده شود.

سرهنگ مراد جعفري افزود: يکي از عرصه هاي مهم مشارکت مردم، همراهي با پليس در تامين امنيت و مقابله با ناامني است، بدين معني که حضور آگاهانه و موثر مردم مي تواند از بروز بسياري از جرايم در جامعه جلوگيري كند.

جعفري خاطر نشان كرد: موفقيت نيروي انتظامي در اجراي مأموريت ها به دليل داشتن نيروهاي كارآمد، سالم از نظر جسمي، روحي، فكري و با آمادگي جسماني و نظم و انضباط بالا است.

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان با تقدير و تشكر از فعاليت ها و تلاش هاي كاركنان، گفت: با توجه به فشارهاي اقتصادي و تحريم دشمنان بايد سطح هوشياري و آگاهي خود را نسبت به مقاصد دشمنان بالا ببريم.

اين مقام انتظامي با اشاره به تاثيرات منفي وقوع جرايم در جامعه، تصريح كرد: پيشگيري ازوقوع جرايم در جامعه موضوعي است که نيازمند مشارکت و همکاري مردم و دستگاه ها است.

جعفري با تاكيد بر انجام صحيح ماموريت ها و رعايت نظم و انضباط، افزود: انجام صحيح ماموريت ها باعث رضايت مردم از عملكرد پليس مي شود.

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان گفت: امروز نيروي انتظامي توانسته به وظايف ذاتي خود كه همانا استقرار نظم و امنيت در جامعه و مبارزه قاطع با مخلان امنيت است به نحو مطلوبي عمل كرده و آسايش و آرامش نويد بخشي را به مردم هديه دهد.

ارسال نظرات