در واکنش به اعدام شیخ باقر النمر

خروش ائمه جمعه و سرمربیان صالحین شهرستانهای کرمان

ائمه جمعه و جمعی از طلاب و روحانیون سرمربی حلقه های صالحین بسیج جنوب و شرق استان کرمان به اعدام مظلومانه شهید آیت الله شیخ باقر النمر توسط رژیم خونخوار آل سعود واکنش نشان دادند.
کد خبر: ۸۶۱۵۶۶۰
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۴

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: امام جمعه موقت کرمان در حاشیه همایش ائمه جمعه و مسئولین طرح صالحین بسیج جنوب و شرق استان کرمان که درسپاه شهرستان جیرفت برگزار شد گفت: امروز در خبری ناگوار باخبر شدیم که رژیم پلید آل سعود علیرغم تاکیدات و توصیه علمای جهان اسلام اعم از علمای شیعه و سنی حرف آنها را نادیده گرفت و دست به یک اقدام زشت و بسیار قبیح زد که آن هم اعدام عالم انقلابی ، دلسوخته حضرت آیت الله نمر به همراه چهل نفر از شیعیان عربستان بود .

شاگردان آیت الله نمر پاسخ این جنایت را به زودی خواهند داد

حجت الاسلام عربپور ضمن محکوم نمودن این اقدام بیان کرد :این حرکت زشت و ددمنشانه که البته خوی رژیم آل سعود است که هر کس انتقادی از این حکومت سلطنتی داشته باشد با او اینگونه برخود می شود و تا کنون تعداد زیادی از علمای اهل سنت و شیعه در زندان های این رژیم شکنجه یا اعدام شده اند .

وی افزود : قطعا خون شهید آیت الله نمر وسایر شهدایی که به دست وهابیون پلید سعودی به شهادت رسیده اند همانند خون همه شهدای مظلوم در آینده ای نه چندان دور گریبان رژیم آل سعود را خواهد گرفت و ریشه های آن را خواهد خشکاند.

امام جمعه موقت کرمان در ادامه گفت : آنچه که می ماند نام مظلوم هست که برای همیشه بر تارک تاریخ می درخشد و ظالم ماندگار نخواهد بود منتهی این اقدامات نابودی آنها را تعجیل می کند و امیدواریم به برکت این خون های مقدس و پاک به زودی شاهد نابودی این رژیم های پوسیده وپوشالی باشیم .

رئیس شورای اصولگرایان استان کرمان تصریح کرد : ما مطمئن هستیم فرزندان اسلام به خصوص شاگردان آیت الله نمر پاسخ این جنایت را به زودی خواهند داد.

امیدواریم خون شهید مظلوم (شیخ نمر) باعث بیداری مسلمانان حجاز وعربستان شود

امام جمعه جیرفت نیز در حاشیه برگزاری این همایش به خبرنگار ما گفت:برای بیداری ملت ها و ایجادبصیرت در بین آنها باید کسانی جان خود را در دست گرفته و به میدان بیایند و در مقابل استعمارگران به دنبال آن هستند که نهضت های آزادی بخش اسلامی و غیر اسلامی را سرکوب کنند .

حجت الاسلامی کرمی پور بیان کرد: در پی امواج جدید بیداری اسلامی در عربستان سعودی نیز این بیداری به رهبری آیت الله شهید شیخ باقرالنمر شکل گرفت و وی چندین مرتبه بازداشت و مورد ضرب و شتم و شکنجه قرار گرفت و در مرتبه آخر این رژیم ظالم برای سرکوبی نهضت این رهبر شجاع و دلیر را به شهادت رساندند .

وی افزود:این اقدامات شنیع و استعمار گونه طرحی برای سرکوب کردن نهضت های آزادی بخش بویژه نهضت های شیعه است که نمونه آن در بحرین شیخ سلمان و در نیجریه شیخ زکزاکی در زندان به سر می برند.

امام جمعه جیرفت در پایان خاطر نشان کرد : عربستان سعودی که در سیاست های خود چه در مباحث داخلی چه در مباحث خارجی به خصوص در جنگ یمن شکست های متعددی خورده و بیم دارد این موج بیداری اسلامی انقلاب اسلامی دیگری را به وجود بیاورد قصد داشت با شهادت مظلومانه این عالم برجسته شیعه ضرب شصتی به سایر انقلابیون نشان دهد اما غافل از اینکه این کار نتیجه عکس خواهد داد .

وی در پایان گفت:انشاالله خون این شهید مظلوم (شیخ نمر) باعث بیداری مسلمانان حجاز و عربستان شود و به زودی شاهد سزای این عمل ننگین خود باشند.

خون شهید نمر به زودی دامن آل سعود را می گیرد

امام جمعه شهرستان منوجان در محکومیت اعدام شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان به خبرنگاربسیج مساجد ومحلات  گفت :این طرح در واقعه طرحی صهیونیستی ،آمریکایی بود که بوسیله رژیم خود فروحته آل سعود اجرا شد .

حجت الاسلام رضوانی افزود: این کار رژیم عربستان وآل سعود به تنهایی نبود بلکه خواسته و پروژه استکبار علیه شیعیان بود که توسط وهابیون سعودی انجام شد.

وی گفت : ما این را یقین داریم که خون این شهید بزرگوار پایمال نخواهد شد وبه زودی دامن آل سعود را خواهد گرفت وانشالله این رژیم هم به زباله دان تاریخ خواهد پیوست .

اقدام وحشیانه آل سعود حقیقتا روی همه روسیاهان عالم را روسفید کرد

امام جمعه شهرستان قلعه گنج هم در محکومیت اعدام شیخ باقر النمر به خبرنگار ما گفت :اقدام وحشیانه آل سعود حقیقتا روی همه روسیاهان عالم را روسفید کرد.

حجت الاسلام نجنو افزود:وهابیون آل سعود بدانند با این اقدام وحشیانه جهنمی به روی خود باز کردند که قطها هیچ راه برون رذفتی از آن وجود نخواهد داشت.

شهید نمر زحمات گسترده ای برای اعتلای تشیع در جو اختناق عربستان متحمل شد

امام جمعه بخش هنزا شهرستان رابر هم در بیان محکومیت اعدام شیخ نمر گفت:ما هم به نوبه خود از شنیدن این خبر تاسف بار بسیار ناراحت شدیم واین اتفاق ناگوار را محکوم می کنیم .

حجت الاسلام علیدای بیان کرد:شهید آیت الله نمر خدمات بسیار زیادی برای ترویج و اعتلای دین مبین اسلام و تشیع بویژه در شرایط و جو اختناق غیر قابل تحمل عربستان کشید و شهادت وی آغازی بر وحدت و بیداری هر چه بیشتر مسلمانان خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در بخش هنزا خاطر نشان کرد خباثتهای آمریکا وهم پیمانانش که پشت صحنه قتل شیخ نمر و سایر مسلمانان هستند تمامی ندارد ومسلمانام اعم از شیعه وسنی با وحدت و خفظ روحیه استکبار ستیزی خود مانع تحقق اهدافشان شوند وهمه مردم انزجار خود را از این حرکت اعلام نمایند.

اعدام آیت الله نمر پرونده ننگین آل سعود را سیاه تر کرد

امام جمعه بخش جازموریان شهرستان رودبار نیز ضمن محکوم نمودن این اقدام گفت : جسارتی که آل سعود نسبت به رهبر شیعیان عربستان انجام داد قطعا و یقینا نظر همه آزادی خواهان و مبارزین انقلابی در سراسر دنیا را بر علیه عربستان جلب خواهد کرد.

حجت الاسلام محمدی نور خاطر نشان کرد : این اقدام لکه ننگی بر چهره آل سعود است و پرونده ننگین آنها را سیاه تر می کند و زمینه ای برای پیروزی و نصرت شیعیان عربستان خواهد بود .

وی گفت : دشمنان اسلام بدانند آنچه را که آنها خیال می کنند با انجام آن می توانند جلوی پیروان اهل بیت را بگیرند کار کاملا اشتباهی است بلکه زمینه ای است برای پیشرفت مکتب اهل بیت و رشد شیعه در منطقه عربستان و امیدواریم که مردم دنیا بیدار شوند به خود آمده تا جسارتی شبیه این مورد را دیگر شاهد نباشیم .

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات
آخرین اخبار