نمایشگاه آثار برگزیده نخستین مسابقه عکاسی شهر در قاب دوربین در کارخانه کبریت سابق زنجان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۱۵۶۶۲
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۸
معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار زنجان با اشاره به آغاز «نمایشگاه آثار برگزیده نخستین مسابقه عکاسی شهر در قاب دوربین» گفت: این نمایشگاه با نمایش 50 اثر از بین 699 اثر ارسال شده برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون شهردار زنجان در افتتاحیه نمایشگاه آثار برگزیده نخستین مسابقه عکاسی شهر در قاب دوربین گفت: نمایشگاه آثار برگزیده نخستین مسابقه عکاسی شهر در قاب دوربین به مدت سه روز و تا 15 دی در برگزار می‌شود، ادامه داد: ساعات بازدید این نمایشگاه از ساعت 9 تا 18 تعیین شده است.

سعید صفوی افزود: 699 عکس به دبیرخانه این نمایشگاه ارسال شده است.

وی به همکاری آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما در برگزاری نمایشگاه آثار برگزیده نخستین مسابقه عکاسی شهر در قاب دوربین با شهرداری زنجان اشاره و اضافه کرد: این نمایشگاه در محل کارخانه کبریت سابق زنجان برگزار می‌شود.

صفوی تعداد آثار به نمایش گذاشته شده در نمایشگاه آثار برگزیده نخستین مسابقه عکاسی شهر در قاب دوربین را 50 قطعه اعلام کرد و ادامه داد: به سه اثر برگزیده این نمایشگاه جایزه نقدی و به 10 نفر برگزیده هم جوایزی در خور توجه و لوح تقدیر و تندیس جشنواره اهدا می‌شود.

وی محورهای اعلام شده برای نمایشگاه را، زشتی و زیبایی، سالمندان، معلولان، مناطق ویژه، بازار زنجان عنوان کرد.

معاون شهردار زنجان تاکید کرد: این نمایشگاه با هدف ایجاد فضایی برای ارائه نقطه نظرات در مورد مسائل و معضلات شهری ایجاد کرده است.

ارسال نظرات