مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان:
مسئولین نباید از مسئولیت شانه خالی کنند و دغدغه های اداری و کاری را بهانه عدم ساخت پروژه یادمان شهدای گمنام قرار دهند.
کد خبر: ۸۶۱۵۶۶۸
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان در جلسه ستاد احداث یادمان شهدای گمنام ماهنشان گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام به درخواست مردم و مسئولین در پارک ملت این شهرستان دفن شدند و تشییع جنازه این شهیدان بزرگوار با حضور پرشکوه اهالی این منطقه بسیار خوب و مناسب انجام شد، اما احداث نشدن یادمان شهدای گمنام بعد از گذشت یک سال و نیم در شأن مردم و مسئولان نیست.

علی مهدیخوانی افزود: عزت، اقتدار و شکوه امروز ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمام عرصه ها مرهون از خود گذشتگی شهدا و مجموعه ارزشمند فرهنگ ایثار و شهادت است بنابر این تمام کسانیکه تعهد حقوقی در مقابل احداث یادمان شهدای گمنام دادند الزام آور است که اقدامات لازم را انجام دهند.

وی اظهارکرد: ما در مقابل تعهدی که می دهیم مسئولیم و در قبال اینکه برای ساخت یادمان اقداماتی باید تا بحال انجام می شد صورت نگرفته جای تأسف است و باید پیگیریهای مداوم انجام شود تا در اسرع وقت این یادمان شروع و به بهره برداری برسد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان گفت: برای شروع،۱۰ میلیون تومان اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان به ساخت این یادمان اختصاص می دهد.

مهدیخوانی گفت: یکی از مصادیق امر به معروف و نهی ازمنکر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که با ساخت این یادمان ها مباحث فرهنگی و معنوی شهرستان هم رونق می گیرد.

ارسال نظرات