خبرهای داغ:
استاد دانشگاه استان قزوین گفت: مدیریت پس از برجام مهمتر از خود برجام است و برای مقابله با نفوذ دشمن از طریق برجام باید هوشیار باشیم.
کد خبر: ۸۶۱۵۶۸۰
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین زهرا، امیدی در همایش بصیرتی شهرستان بوئین زهرا گفت: مدیریت پس از برجام مهمتر از خود برجام است چون دشمن می خواهد از طریق برجام دو هدف ایجاد اختلاف در جامعه و نفوذ را دنبال کند.

وی با بیان اینکه در جنگ نرم قدرت رسانه ای بسیار مهم است افزود: دشمن امروز از فضای رسانه ای به خوبی استفاده می کند  و درصدد تغییر افکار در جامعه است زیرا تغییر افکار، تغیییر رفتار را به دنبال خواهد داشت.

امیدی اظهار داشت: دشمن امروز از طریق نفوذ در بین مردم و همچنین مسئولین این هدف را دنبال می کند که به جای نگاه دشمنانه به آمریکا، آن را ناجی بدانیم.

وی با اشاره به اینکه دولت مردان آمریکا هیچگاه خیرخواه ملت ایران نخواهند بود ابراز داشت: اگر تاریخ را ورق بزنیم مشاهده می کنیم که آمریکا انواع توطئه ها از جنگ سخت گرفته تا ترور و ایجاد فتنه را در ایران انجام داده است و این آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست.

این استاد دانشگاه در بیان راههای مقابله با نفوذ دشمن خاطرنشان کرد: باید هوشیار باشیم و دائما دشمنی های آمریکا را در جامعه مطرح کنیم و با اتخاذ مواضع انقلابی و صریح و همچنین حفظ وحدت مانع از نفوذ دشمن در جامعه شویم.


2001/پ20/  

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها