خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بوئین زهرا:

اعدام شیخ نمر اضمحلال آل سعود را رقم خواهد زد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بوئین زهرا گفت: اعدام شیخ نمر اضمحلال آل سعود را رقم خواهد زد.
کد خبر: ۸۶۱۵۶۸۲
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین زهرا حجت الاسلام محمود رجبی در گفت وگو با خبرنگار ما، با بیان اینکه عربستان با اعدام شیخ نمر ثابت کرد به هیچ حقوقی پایند نیست گفت: تنها جرم شیخ نمر این بود که به ناعدالتی حاکمان خبیث سعودی اعتراض داشت ولی حکومت ظالم سعودی این اعتراض را برنتابید.

وی با بیان اینکه امروز باید شیعه و سنی در کنار یکدیگر و زیر پرچم رسول الله جمع شوند افزود: حکومت وهابیت عربستان از اسلام خارج است و به شیعه و سنی رحم نمی کند چرا که تروریست های داعشی که دست پرورده عربستان هستند امروز شیعه و سنی را قتل عام می کنند.

رجبی اظهار داشت: دشمن امروز وحدت امت اسلامی را نشانه رفته است و دشمن می داند که اگر مسلمانان متحد شوند شکستش حتمی است لذا در پی برافروختن آتش و تفرقه در بین مسلمین است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا با اشاره به اینکه داعش زاییده فکر وهابیت است ابراز داشت: وهابیت برای ایجاد تفرقه در بین مسلمانان ایجاد شده است و ماموریتی جز این ندارد.

وی تصریح کرد: اعدام آیت ا... نمر، روحانی برجسته عربستان اضمحلال آل سعود را بدنبال خواهد داشت و مرگ سیاسی این رژیم جلاد را تسریع خواهد کرد.


2001/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار