خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) قزوین با بیان اینکه اعدام شیخ نمر، عواقب گسترده ای را در پی خواهد داشت گفت: مردم آزاده و عدالت خواهان جهان در قبال این جنایت رژیم سفاک آل سعود ساکت ننشسته و این عمل سفاکانه را بدون پاسخ نخواهند گذاشت و درس عبرت آمیزی به جانیان آل سعود خواهند داد.
کد خبر: ۸۶۱۵۶۹۴
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲

سرهنگ محرمعلی والدی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین، ضمن محکوم کردن اقدام دشمنانه رژیم سفاک آل سعود در به شهادت رساندن شیخ مجاهد، شهید نمر باقرالنمر گفت: بدون تردید اعدام شیخ نمر جنایتی است که عواقب گسترده ای را در پی خواهد داشت و مردم آزاده و عدالت خواهان جهان در قبال این جنایت رژیم سفاک آل سعود ساکت ننشسته و این عمل سفاکانه را بدون پاسخ نخواهند گذاشت و درس عبرت آمیزی به جانیان آل سعود خواهند داد.

وی با اشاره به علت دستگیری و اعدام شهید نمر افزود: شیخ نمر، توهین به کرامت شهروندان حجازی بویژه پیروان اهل بیت(ع) این کشور که در نظر رژیم آل سعود، شهروندان درجه دو این کشور به شمار می آیند و فاقد هرگونه حق و حقوق شهروندی هستند مردود دانسته و خواهان برابری با حقوق همه شهروندان بود.

والدی یادآور شد: شهید نمر باقرالنمر بر لزوم انتخابات آزاد و رسیدگی به وضعیت قبور ائمه مظلوم بقیع و به رسمیت شناختن مذهب تشیع بعنوان یکی از مذاهب اسلامی و اصلاح شیوه های آموزشی و متون درسی کنونی حاکم بر عربستان سعودی تأکید داشت.

این مسئول اذعان داشت: رژیم آل سعود به جرم این حق طلبی و حق جویی که هیچگونه مدرکی دال برتحریک و یا بکار گیری اسلحه و خشونت علیه دستگاه حاکم نداشت، بناحق ایشان را به اعدام محکوم کرد و سرانجام به بدترین شکل ممکن و بی توجه به احساسات میلیونها مسلمان به شهادت رسانید.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) قزوین تأکید کرد: اینجانب به نمایندگی از پرسنل و بسیجیان ناحیه مقاومت سپاه امام سجاد(ع)، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، آحاد مردم خداجوی و انقلابی و ولایتمدار شهرستان قزوین، ضمن محکومیت شدید و مجدد این اقدامات جائرانه، ضد اسلامی و ضد بشری حکام ستم پیشه آل سعود، نگرانی عمیق خویش را نسبت به این عمل مجرمانه اعلام داشته و از سازمانهای بین المللی و آزادیخواهان و حق طلبان جهان بویژه علمای مسلمان درخواست می نماید تا این جنایت هولناک را محکوم نمایند و در قبال آن واکنش نشان دهند.

وی در خاتمه گفت: بدون تردید اعدام شیخ نمر جنایتی است که عواقب گسترده ای را در پی خواهد داشت و مردم آزاده و عدالت خواهان جهان در قبال این جنایت رژیم سفاک آل سعود ساکت ننشسته و این عمل سفاکانه را بدون پاسخ نخواهند گذاشت و درس عبرت آمیزی به جانیان آل سعود خواهند داد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها