9 دی ماه یوم اللهی بود که طلسم شیطانی را با شکست مواجه کرد

کد خبر: ۸۶۱۵۶۹۹
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵

حجت الاسلام علیرضا بابا شاهی مسئول حوزه ی نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان در گفتگو با خبرگزاری بسیج در رابطه با حماسه ی 9 دی؛ با توجه به حضور عناصر شاخص فتنه در هیئت دولت و ارکان وزارت خانه ها درباره ی خطر نفوذ جریان کودتای آمریکایی اسرائیلی 88 در دولت به تحلیلی اشاره و به بیان مسئولیت نهادهای امنیتی و نظارتی در این امر خطیر پرداخت.

وی گفت: جریان فتنه ی 88 خروجی جریان نفوذ از دوران حاکمیت تکنو کرات ها با شعار سازندگی و توسعه ی اقتصادی و ارتباط با جهان به اصطلاح آزاد بود. حضور افراد وابسته یا غیر معتمد و بی انگیزه نسبت به اصول و مبانی انقلاب اسلامی و مبانی انقلابی حضرت امام خمینی دشمن مکار را برای دست اندازی و نفوذ به هوس می اندازد و به تکاپو وا می دارد.نتیجه ی این آزمندی در دوره ی به اصطلاح اصلاحات عملیاتی و بازتاب آن در فتنه ی 78 نمودار گردید.دشمن برای ضربه ی نهایی، به فعالیت نفوذی و فتنه انگیز خود ادمه داد.هرچند پیروزی اصولگرایان در انتخابات 88 به عنوان پیروزی خط امام و به نوعی تعبیر از خمینیسم جدید گردید، ولی این پیروزی دشمن را به برنامه ریزی بیشتر واداشت و با برنامه ریزی دقیق در صدد برانداختن و قلع و قمع انقلاب و انقلابیون برآمدند. و به دلیل محاسبه ی غلط با به صحنه درآوردن همه ی عناصر مخفی و نامرئی خود، درصدد بودند فاتحه ی اسلام و انقلاب اسلامی را بخوانند.9 دی ماه یوم اللهی بود که این طلسم شیطانی و فتنه ی داخلی، خارجی، غربی و صهیونیستی با شکست مواجه شد.

وی افزود: حضور افراد فتنه گر در مراکز اداری و فعالیت های آن ها حاکی از این است که دشمن مجددا برنامه ریزی، تجهیز نیرو و قوا نموده و مجددا ضد حمله و پاتک علیه مواضع انقلابی حضرت امام و مقام معظم رهبری و اصول انقلاب اسلامی را با هدف فتح سنگر انقلاب و به عقب نشینی وادار کردن یاران انقلاب را در دستور کار قرار داده است.

حجت الاسلام باباشاهی در ادامه به اقدامات فتنه گران در حوزه ی سیاست خارجی و فرهنگ در سال 88 در صورت جلب نظر مردم و آیا اینکه همین اتفاقاتی که امروز در حوزه ی سیاست خارجی و فرهنگ در حال وقوع است در صورت روی کار آمدن فتنه گران رخ می داد یا نه اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به برنامه ریزی که آن زمان صورت گرفته بود، و با شعارها و برنامه هایی که آن زمان اعلام کرده بودند با رمز تقلب در انتخابات، اگر آن زمان به اهداف خود به می رسیدند طبعا همه ی ارکان ها و افرادی که به زعم آن ها در آن تقلب ادعایی شریک می بودند می بایست حذف شده و در دادگاه وابسته به آن ها محاکمه می گردیدند.و به نوعی باعث شکست کامل انقلاب اسلامی و پیروزی صهیونیسم وآمریکا می گردیدند که در نتیجه هیچ خبری از نهضت جهانی بیداری اسلامی و مقاومت و تکیه بر اصول و ارزش ها در جهان مشاهده نمی گردید؛ ولی به لطف خداوندورهبری های الهی امام خامنه ای با شکست فتنه گران امید تازه ای در کالبد مستضعفان جهان دمیده شد. بیداری اسلامی شکل گرفت. نهضت وال استریت در آمریکا اوج گرفت و... این اتفاقاتی که امروزه شکل می گیرد در سیاست خارجی یا... در واقع نوعی دست و پا زدن مراوده از روی ترس و وحشت است که هیچگاه جرئت نمی کنند بی محابا ارزش ها را آزادانه به مسلخ بکشانند.

مسئول حوزه ی نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس در ادامه به ارزیابی نقش بسیج در مهار فتنه 88 و مبارزه با نفوذ و بازگشت عناصر کودتای 88 به مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی کشور اشاره و اظهار کرد: بسیج بعنوان بدنه معتقد جامعه نقش فوق العاده ارزشمندی در مقاومت 8 ماهه در برابر فتنه گران و بعد از فتنه در تزریق روحیه مقاومت،صبر، پایمردی و ولایتمداری به بدنه مقاومت جبهه های سوریه،عراق،لبنان،یمن ،بحرین،نیجریه و...دارد.

حجت الاسلام باباشاهی گفت: با هدایت های رهبر معظم انقلاب مجمع بزرگ بسیج دوسالانه شد، اگر همگرایی ها و همنوایی هایی در اثر مباحثه مربوطه در مجمع بزرگ بسیج صورت گرفته نهادینه شود و عمق نقشه ها و حیله های دشمن و نقش احاد ملت مشخص گشته و برنامه های شیطان بزرگ مشخص گردد بسیج بزرگ صدها میلیونی، جهان اسلام و مستضعفان جهان ضمن بیداری کامل به پا خواسته و امان از دشمنان گرفته و به هیچ وجه اجازه قدرت نمایی مجدد به انها نخواهد داد و انشاءالله خروجی برنامه ریزی و هماهنگی بسیج در انتخاب مردان صالح برای اداره امور کشور و هماهنگ جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در سطح جهان در آینده ای نه چندان دور محقق خواهد گردید.

ارسال نظرات