معاون اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان:
همایش «لبیک یا حسین» رشته‌های علمی و ادبی و بخش فضای مجازی در زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۱۵۷۱۴
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در نشست تبیینی و تخصصی رابطین فرهنگی با محوریت ساماندهی برنامه‌های فرهنگی گفت: همایش «لبیک یا حسین» با عنوان‌های «لبیک یا حسین از ظهر عاشورا تا صبح ظهور»، «لبیک یا حسین، بیداری اسلامی و آزادگان جهان»، «لبیک یا حسین،شهدا، ایثار و دفاع مقدس»،«لبیک یا حسین و سبک زندگی اسلامی»،«لبیک یا حسین و رسالت خواص»، «لبیک یا حسین، عرفان و حماسه»، «لبیک یا حسین، مقاومت و بصیرت»، «لبیک یا حسین از ادعا تا عمل»، «لبیک یا حسین، مبارزه با استکبار جهانی»، «لبیک یا خامنه‌ای لبیک یا حسین است» و «لبیک یا حسین و مقابله با تفکرات انحرافی و تکفیری» برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حسن صلاحی با اشلره به رشته‌های همایش افزود: رشته‌های علمی و ادبی در این همایش شامل داستان، شعر، دل نوشته متن ادبی و مقاله و رشته‌های هنری نیز نماهنگ، فیلم کوتاه داستانی و مستند، خطاطی، نقاشی و خط، گرافیک، عکس و پوستر است.

وی تصریح کرد: بخش فضای مجازی شامل طراحی وب سایت، وبلاگ و شبکه های اجتماعی بوده و بخش ویژه نیز شامل سرود و آوا، تواشیح، مداحی و ایده‌های نو است.

حسن صلاحی افزود: جوانان ایرانی ولایتی هستند و اخلاص جوانان نشان از پیروی خالصانه از فرامین ولایت و رهبری است.

وی اظهار کرد: استان زنجان از استان‌های پیشرو در دفاع مقدس است که پس از انقلاب نیز از سوی مقام معظم رهبری به ‌عنوان شهر شور و شعور حسینی نامگذاری شده است.

صلاحی تصریح کرد: حفظ دستاوردهای نظام و انقلاب تنها وظیفه یک ارگان یا شخص به خصوصی نیست بلکه خانواده‎‌ها و دستگاه‌های مرتبط باید دستاوردهای نظام را برای جوانان تبیین و تشریح کنند.

معاون اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در ادامه با اشاره به اقدامات اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در این زمینه اضافه کرد: به همین منظور اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با پشتیبانی و همکاری تشکل‌های مردمی طرح سراسری فراخوان همایش لبیک یا حسین را در رشته‌های علمی و ادبی و هنری و فضای مجازی برگزار می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: این همایش با موضوعات مختلف از جمله ایثار و شهادت و مقاومت، سبک زندگی اسلامی، بیداری اسلامی و مبارزه با استکبار جهانی برگزار می‌شود.

معاون اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه برای انجام این مهم به شکل مطلوب لازم است همه شبکه‌های تبلیغی همکاری کنند، گفت: نقش رابطان فرهنگی در این راستا می‌تواند تبلیغ این مهم در بین هیئت‌های مذهبی و جوانان مرتبط و جمع‌آوری آثار و تحویل یک جای آن به دبیر خانه طرح باشد.

ارسال نظرات