خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان آوج:

شهادت شیخ النمر نگرش مسلمانان جهان نسبت به آل‌سعود تغییر می‌کند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان آوج بیان کرد: با شهادت شیخ النمر نگرش مسلمانان جهان نسبت به آل‌سعود تغییر می‌کند.
کد خبر: ۸۶۱۵۷۲۹
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴

حجت‌السلام ابوالقاسم رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین، ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله النمر به مسلمانان جهان اظهار کرد: اعدام آیت‌الله النمر دارای ابعاد مختلفی است که مسلمانان باید در بررسی این مسائل هوشیار بوده و سکوت نکنند.

وی با بیان اینکه در شهادت آیت‌الله النمر نگرش مردم مسلمان جهان نسبت به آل‌سعود تغییر می‌کند، افزود: امروز بر هیچ مسلمان آگاه و آزادی‌خواهی پوشیده نیست که استکبار جهانی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونسیتی در حکومت و پادشاهی کشور عربستان نقش مؤثری داشته و آل‌سعود دست‌نشانده استکبار در سرزمین وحی است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان آوج عنوان کرد: سکوت نهادها و سازمان‌های بین‌المللی و سران کشورهای اسلامی در برابر این اقدامات جای بسی تعجب و تأمل دارد که با وجود این اقدامات و کشتار مردم بی‌دفاع نیجریه، سوریه و یمن جوامع مدافع حقوق بشر و آزادی بیان، سکوت کرده‌اند.

رحیمی با اشاره به هوشیاری مردم در حوادث اخیر تصریح کرد: امروز دشمنان اسلام از تفکر و گسترش آزادی‌خواهی و عدالت طلبی هراس داشته که باید با وحدت بین تمام فرقه‌های اسلام با هوشیاری و به کارگیری سلاح تدبیر با این دسیسه‌ها مقابله کنند.

وی با بیان اینکه مسئولان دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی مواضع سرسختانه‌تری را نسبت به مسئولان رژیم آل‌سعود پیش گیرند، ادامه داد: احضار کاردان این کشور به وزارت امور خارجه اقدام کافی و مؤثری نبوده و با توجه به فاجعه سرزمین منا هنوز مسئولان این کشور مسئولیت این فاجعه را نپذیرفته و جوابگو نبوده‌اند.

مسئول نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان آوج به اعدام آیت‌الله النمر از سوی مسئولان رژیم آل‌سعود و حمایت از کشتار مردم بی‌دفاع نیجریه اشاره کرد و گفت: امروز با سکوت مردم و سران کشورهای اسلامی به این اقدامات، جنایت‌های بیشتری صورت می‌گیرد و در کشورهای دیگر مانند بحرین نیز شاهد کشتار و اعدام رهبران شیعه و مسلمانان آزادی‌خواه و عدالت‌طلب در منطقه می‌شویم.

رحیمی مطرح کرد: ملت ایران و مسلمانان آزادی‌خواه جهان در مواضع خود نسبت به دشمنان امروز مواضع مشخص و روشنی داشته و هرگز از مواضع خود کوتاه نمی‌آیند.

 

1001/ت30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها