ما دانش‌آموزان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان شهرستان اردکان عهد می‌بندیم که با تمام توان در جهت تحقق آرزوی شیخ نمر بکوشیم که همانا این آرزو، خواسته ی همه مسلمین آزاده است.
کد خبر: ۸۶۱۵۷۳۰
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان؛ هیات مرکزی دانش آموزان انجمن اسلامی شهرستان اردکان در واکنش به شهادت آیت الله نمر بیانیه ای صادر کرد. متن این بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

بای ذنب قتلت

با قلبی آکنده از اندوه و غم، جنایت وحشیانه آل سعود رادر شهادت آیت الله باقر النمر به مردم این کشور ،همه ی مسلمانان راستین و تمام آزادی خواهان جهان تسلیت عرض می‌کنیم واز سویی تبریک می گوییم که شیخ مجاهد باقر النمر، به آرزوی خود رسید.. بغضی گلویمان را گرفته و نمی‌توانیم خشم و اندوه خود را بر زبان بیاوریم و متعجبیم از کسانی که این همه جنایت و کشتار مظلومان را می بینند و دم بر نمی‌آورند...

هان! ای سران جهان اسلام، اسلامتان چه شد؟ هان! ای مردم جهان، انسانیتتان کجا رفت؟ و ما هر روز شاهد کشتار مسلمانان در نقاط مختلف کره زمین هستیم... کشتار انسانیت... کشتار بزرگ مردانی که بر طبل بیدار باش کوبیدند، وحال این خون آن‌هاست که به سان خون سرور شهیدشان خواهد جوشید و مایه‌ی هدایت خواهد شد...

آری ،شیخ نمر نمرده است... وی حال در نزد پروردگارش میهمان است. اما خون او مایه‌ی بیداری مسلمانان عربستان خواهد شد. و چه زیبا گفت خمینی کبیر رحمه الله علیه که: بکشید مارا... ملت ما بیدار تر خواهد شد.

آل سعود با این جنایات تیشه بر ریشه خود می‌زند که (اَلمُلکُ یَبقی مَع الکٌفر وَ لا یَبقی مَعَ الظُّلم...)

و حال این همت دانش‌آموزان مسلمان عربستان است که ریشه این رژیم منحوس را خواهد خشکانید...

و ما دانش‌آموزان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان شهرستان اردکان عهد می‌بندیم که با تمام توان در جهت تحقق آرزوی شیخ نمر بکوشیم که همانا این آرزو، خواسته ی همه مسلمین آزاده است.

و آن ایجاد حکومت جهانی اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله تحت لوای امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است که : ان الارض یرثها عبادی الصالحون.

والسلام علی عبادالله الصالحین

ارسال نظرات