مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج نیشابور با صدور پیامی بیان داشت: با شهادت آیت الله نمر سقوط و نابودی خاندان سعود نزدیک است.
کد خبر: ۸۶۱۵۷۳۳
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج نیشابور در پی شهادت شیخ نمر باقر النمر پیامی صادر کرد که متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

"من المومنین رجال صدقوا ماعاهدواالله علیه فمنهم من قضی نحبه ومنهم من ینتظرومابدلو اتبدیلا"

حکام عربستان بدانند که حاکمیت با کفر باقی می ماند ولی با ظلم باقی نمی ماند، خون به ناحق ریخته و مظلومانه آیت الله نمر خشم جهان اسلام را برخواهد انگیخت و آن ها هیچ محبوبیتی بین مسلمین جهان خصوصا منطقه ندارند و مسلمین، ان ها را درشمار صهیونیست های غاصب می نگرند.

آل سعود امروز یک فرقه یا یک گروه نیست بلکه یک جریان انحرافی است که توسط پیر استعمار انگلیس در ام القری جهان اسلام اتفاق افتاد و نقشه دراز مدت شومی را برای از بین بردن تدریجی اسلام و ایجاد اختلاف تفرقه و به انحراف کشاندن اندیشه صحیح اسلامی را در دستور کار دارند.

حکومتی که در تمام عمرش  یک انتخابات مبتنی بر اراء مردم ندارد و رای مردم و دموکراسی طبق نظریه وهابیت بی معنا و بی مفهوم است و باید چنین حکومتی مورد  پشتبانی غرب و آمریکا و صهیونیست قرار گرفته باشد! که مردم درسرنوشت خودشان هیچ دخل و تصرفی ندارند، مسلم است گروه هایی مانندطالبان، القاعده، داعش، تکفیری ها مورد حمایت چنین طرز تفکری قرار می‌گیرد که باعث ننگ و نفرت جامعه مسلمین شود.

امیدواریم خون های به ناحق ریخته که توسط ال سعود در یمن، سوریه، بحرین، افغانستان، پاکستان و مظلومین منای امسال و این شیخ شهید  اتفاق افتاد به ثمر بنشیند و هرچه سریع‌تر سفره ننگین آل سعود برای همیشه از صحنه روزگار برچیده شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها