بیانیه دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان

حرمله‌های زمان، بدانید!

داستان رشادت های این شهیدان لالایی‌های مادران در گوش فرزندانشان خواهد شد تا فرزندان خود را نمر گونه و در راه اسلام ناب محمدی(ص) تربیت کنند.
کد خبر: ۸۶۱۵۷۳۵
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳


 



به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتستان؛ در محکومیت اعدام شیخ باقرالنمر توسط رژیم ستمگر آل سعود، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان بیانیه‌ای صادر کرد که در  ادامه آمده است.

 

امروز بار دیگر رژیم سفّاک و منحوس آل سعود این خائنین حرمین، با شهادت شیخ باقر النمر ننگی بزرگ را در پرونده ی سیاه خود به یادگار گذاشتند.        

دنیای استکبار بداند که ندای حق خواهی خاموشی ناپذیر است و فقط حنجره های آن متفاوت است یک روز حنجره‌ی امام موسی صدر، یک روز حنجره‌ی شیخ  نمر و شیخ زکزاکی و روزی دیگر حنجره‌ای دیگر...

با شکست ترفندها و نقشه‌های رژیم ستمگر آل سعود در یمن و سوریه و .... و شکست های سنگین در مقابل سپاه اسلام حال بر آن برآمدند تا از مسلمانان واقعی و راستین انتقام گیرند و شکست های مفتضحانه خود را به گونه ای جبران کنند، لذا دست به احمقانه ترین کار بشریت و کلید سرنگونی خود زدند.

غرب و عیادی استکبار باید بدانند و آگاه باشند با هر قطره ی خون شیخ نمرها صدها لاله ی دیگر رشد خواهند کرد تا جهان بداند ظلم ستیزی و حق خواهی فراموش نا شدنی است، همان گونه که یزید با خیال خام خود گمان می کرد که زمانه می تواند نهضت حسینی را به گرد فراموشی بسپارد، آل سعود، این یزیدیان زمان نیز گمان نموده اند که می توانند صدای حق طلبی و ظلم ستیزی را خفه کنند.

این خیالی باطل است، نهضت حسینی و نهضت حق خواهی روز به روز پرفروغ تر خواهد ماند و آوزاه آن به سراسر جهان خواهد رسید و نهضت حق خواهی و دست و پا زدن رژیم آل سعود نسل به نسل و سینه به سینه منتقل خواهد شد.

حرمله‌های زمان، بدانید! داستان رشادت های این شهیدان لالایی‌های مادران در گوش فرزندانشان خواهد شد تا فرزندان خود را نمر گونه و در راه اسلام ناب  محمدی(ص) تربیت کنند.

ما دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان این ضایعه ی تلخ را به همه ی مسلمانان و حق طلبان جهان تسلیت عرض می نماییم و می گوییم شیخ نمرها زنده اند و راهشان همیشه پر رهرو خواهد ماند.

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم      موجیم که آرامش ما عدم ماست
ارسال نظرات
آخرین اخبار