خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خواستار شد؛
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با صدور پیامی خواستار پیگیری مجامع بین‌المللی در زمینه شهادت آیت‌الله نمر باقر النمر شد.
کد خبر: ۸۶۱۵۷۸۶
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه،آیت‌الله شیخ مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با صدور پیامی خواستار پیگیری مجامع بین‌المللی در زمینه شهادت آیت‌الله نمر باقر النمر به‌دست دژخیمان آل‌سعود شد.

در این پیام آمده است: بسم‌الله الرحمن الرحیم، ((مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا)). خبر شهادت مجاهد نستوه آیت‌الله نمر باقر النمر که توسط دژخیمان آل‌سعود مظلومانه شربت شهادت را نوشید، قلب عالم اسلام و همه آزادی‌خواهان جهان را به درد آورد.

این پیام می‌افزاید: حقیقتا آن شهید والامقام با تاسی به خون مولا و مقتدای خویش حسین بن علی(ع) در راه فریضه امر به معروف و نهی از منکر جان عزیز خود را فدا کرد. بی‌‌شک خون این شهید والامقام موجب وحدت بیشتر در بین امت اسلامی خواهد شد و روی سیاه و پلید استکبار و آل‌سعود را سیاه‌تر خواهد کرد.

این پیام تاکید می‌کند: اینجانب ضمن عرض تسلیت به پیشگاه حضرت ولی‌عصر(عج) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری، امت بزرگ و بابصیرت ایران اسلامی، همه آزادی‌خواهان جهان و ارادتمندان ایشان، علو درجات را برای آن فقید سعید خواستارم. لذا به نمایندگی از ائمه محترم جمعه استان (شیعه و سنی)، حوزه‌های علمیه و علما و روحانیان استان کرمانشاه اقدام دردمنشانه آل‌سعود را محکوم کرده و خواهان پیگیری آن توسط مجامع بین‌المللی و حقوق بشر هستم.


ارسال نظرات