سكوت دستگاه ديپلماسي در برابر رژيم سفاك سعودي جايز نيست

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمدبا انتقاد از سستی و کاهلی برخی مسئولان دستگاه دیپلماسی کشور نسبت به شهادت شیخ نمر گفت: ملت های مسلمان باید زودتر از همه کارداران و سفرای این رژیم کودک کش را اخراج می کردند نه این رژیم سفاک با بی شرمی تمام التیماتیوم به ما بدهد و خواهان اخراج سفیر ما از عربستان طی 24شود.
کد خبر: ۸۶۱۵۷۹۱
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
حجت الاسلام سید جواد خاضع در جمع تجمع کنندگان حوزوی و دانشگاهی استان با محکوم کردن به شهادت رساندن رهبرشیعیان عربستان شیخ نمر محمد باقرالنمر ازسوی سردمداران رژیم آل سعود گفت:رژیم آل سعود مظهر اسلام آمریکایی است که امام راحل به آن اشاره داشتند.

با اجرای حکم شیخ نمرپایه های سست رژیم آل سعود فرو خواهد ریخت

وی با بیان اینکه امروز رژیم آل سعود به دنبال تفرقه افکنی و کاشتن تخم فتنه بین امت های اسلامی است،ابراز کرد: رژیم آل سعود با حماقت خود در به شهادت رساندن شیخ نمر،پایه های سست شده حکومتش را تخریب کرد.

مجامع حقوق بشر در برابر حکم شیخ نمر سکوت کرده اند

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد با انتقاد از سکوت مجامع بین المللی در برابر کودک کشی و آدم کشی و هم چنین به شهادت رساندن یک شیخ مظلوم توسط این رژیم صهیونیزمی در منطقه گفت: مجامع حقوق بشر دکوری بیش نیستند که در برابر این همه جنایات آل سعود، سکوت اختیار کرده اند.

خون شیخ نمر زمینه ساز بیداری اسلامی در سرزمین حجاز خواهد شد

خاضع با بیان اینکه مجامع بین المللی به معنا حقوق بشر باید در برابر به شهادت رساندن این شیخ وارسته موضوع گیری کنند، افزود:آل سعود باید بداند که خون شیخ نمر مانند پتکی بر سر آنها فرو خواهد آمد و باعث بیداری اسلامی دیگری در سرزمین حجاز خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه شهادت شیخ نمر از سوی سردمداران رژیم آل سعود این رژیم را هرچه سریعتر به سقوط نزدیک خواهد کرد،گفت:آل سعود و در رأس آن آمریکای جنایتکار باید بداند بیداری اسلامی دیگری با اجرای این حکم در عربستان به وجود خواهد آمد که بساط رژیم کودک کش آل سعود را از زمین و منطقه پاک خواهد کرد.

دستگاه دیلماسی مقتدرانه عمل کند نه ذلیلانه

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمدبا انتقاد از سستی و کاهلی برخی مسئولان دستگاه دیپلماسی در برابر این موضوع گفت: ملت های مسلمان باید زودتر از همه کارداران و سفرای این رژیم کودک کش را اخراج می کردند نه این رژیم سفاک با بی شرمی تمام التیماتیوم به ما بدهد و خواهان اخراج سفیر ما از عربستان طی 24شود.

سکوت جایز نیست

خاضع با بیان اینکه مسئولان ایران اسلامی و در رأس آن رهبران جهان اسلام نباید در برابر حادثه و به شهادت رساندن این شیخ وارسته سکوت کنند، ابراز کرد: به حمد و فضل الهی بساط این رژیم کودک کش با بیداری اسلامی نشاأت گرفته از شهادت این شیخ وارسته و حرکتهای شعیان جهان اسلام از روی زمین پاک خواهد شد.

 

ارسال نظرات