اعدام آیت‌الله النمر برای عربستان گران تمام می‌شود

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اعدام آیت‌الله النمر برای عربستان گران تمام می‌شود، گفت: این موضوع به نوعی انتقام شکست‌های عربستان در جبهه‌های مختلف از جمله جنگ یمن و شکست داعش بود.
کد خبر: ۸۶۱۵۸۰۰
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵

شهرام مهدوی‌مطلق در مراسمی در محکومیت اعدام و به شهادت رساندن رهبر شیعیان عربستان آیت‌الله النمر که در محل نمازخانه دانشگاه آزاد اسلامی گچساران برگزار شد، اظهار کرد: امروز منطقه خاورمیانه و کشورهای اطراف ایران اسلامی دستخوش درگیری‌های زیادی شده که همه این تنش‌ها در راستای تأمین منافع استکبار و با محوریت عربستان صورت گرفته است.

وی افزود: امروز رأس حکومت و مدیریت عربستان به دست آل‌سعود نالایق و سیاستمدارانی جوان و کم‌تجربه افتاده که این امر سبب فجایع زیادی برای مسلمانان منطقه شده است.

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: امروزه مهم‌ترین مکان واحد مسلمانان کعبه در کشوری واقع شده که حکومتی وابسته، دست‌پرورده و مطیع آمریکا و اسرائیل دارد و اوامر آنها را انجام می‌دهد.

مهدوی‌مطلق با بیان اینکه عربستان لکه ننگی در جهان اسلام است، تصریح کرد: عربستان به خاطر رسیدن به مطامع خود در منطقه با دستور و همکاری آمریکا و اسرائیل دست به اقدامات زیادی علیه شیعیان زده است.

وی با بیان اینکه داعش ساخته و پرداخته آمریکا، اسرائیل و عربستان است، یادآور شد: امروز عربستان یکی از حامیان اصلی داعش بوده زیرا تفکری مبنی بر نابودی شیعیان در راستای سلطه و آقایی بر منطقه را در سر می‌پروراند.

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به اعدام رهبر شیعیان شیخ‌النمر توسط آل‌سعود گفت: امروز بر همه واضح و روشن است که اعدام آیت‌الله النمر نتیجه فشارهای زیاد بر عربستان در جبهه‌های مختلف از جمله جنگ یمن و شکست محسوس داعش در عراق و سوریه است.

وی با بیان اینکه امروز شیعیان عربستان در وضعیت مطلوبی قرار ندارند، عنوان کرد: آیت‌الله النمر رهبر شیعیان عربستان مدافع حقوق شیعیان بود و در این راه مجاهدت‌های زیادی داشت.

مهدوی‌مطلق افزود: اعدام شیخ‌النمر توسط عربستان نشان داد که این کشور باز‌ هم عجولانه و بر اساس ناپختگی اقدام کرده و بازتاب این اقدام برای عربستان گران تمام می‌شود.

وی ضمن محکومیت شدید اقدام آل‌سعود در اعدام آیت‌الله النمر عنوان کرد: آیت‌الله النمر، یک فرد نبود که با اعدام از بین برود بلکه او یک تفکر بزرگ شیعی در منطقه بود و بدون شک عربستان در این مورد متضرر می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار