خبرهای داغ:
بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

شهادت آیت‌الله نمر آغاز شمارش معکوس سقوط آل‌سعود است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با صدور بیانیه‌ای شهادت آیت‌الله نمر باقرأمین‌النمر را شمارش معکوس سقوط حکومت ضداسلامی و ضدانسانی آل‌سعود اعلام کرد.
کد خبر: ۸۶۱۵۸۰۲
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با صدور بیانیه‌ای شهادت عالم جلیل‌القدر و روحانی مجاهد آیت‌الله نمر باقرأمین‌النمر را به‌دست جلادان و سفاکان آل‌سعود به محضر حضرت بقیه‌الله‌الاعظم، مقام معظم رهبری و مسلمانان جهان تسلیت و تعزیت گفت.

در این اطلاعیه آمده است: حاکمان یزیدی آل‌سعود با تبعیت از اربابان صهیونیستی خود بار دیگر جنایتی را رقم زدند که قلوب مسلمانان جهان اعم از شیعه و سنی را جریحه‌دار و تنفر امت اسلامی را از خائنان به حرمین شریفین عمیق‌تر کرد.

این اطلاعیه می‌افزاید: خوش‌خدمتی رژیم مرتجع و مسلمان‌کش آل‌سعود به آمریکای جنایت‌کار و رژیم غاصب و منحوس اسرائیل در کشتار مردم یمن، کشتار زائران منا، حمایت‌های مالی و نظامی از گروه‌های تکفیری بر هیچ‌کس پوشیده نیست و با به شهادت رساندن ده‌ها شیعه معترض و منتقد حکومت عربستان، به‌ویژه آیت‌الله نمر باقرأمین‌النمر شمارش معکوس سقوط حکومت ضداسلامی و ضدانسانی خود را رقم زده و جهان اسلام را علیه خود به قیام و خیزش فراخوانده است.

ارسال نظرات