خبرهای داغ:
امام جمعه پاوه:

جواب جهل آل سعود منطق و حکمت است

امام جمعه پاوه با محکوم کردن اقدام آل سعود در به شهادت رساندن آیت الله شیخ نمر باقر النمر گفت: انتظار داریم همه مردم ایران با منطق و حکمت با این موضوع برخورد کنند زیرا که جواب جهل آل سعود منطق و حکمت است.
کد خبر: ۸۶۱۵۸۰۵
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰
ماموستا ملا قادر قادری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از پاوه اظهار کرد: هر کسی در این برهه زمانی که مسلمین گرفتار هستند قدمی در راستای اختلاف و تفرقه بین مسلمین بر دارد نزد خداوند بخشودنی و قابل اغماض نیست.
وی اظهار کرد: در این مقطع زمانی که آل سعود جنگ نابرابری را با یمن آغاز کرده و در شرایطی که شاهد جنگ داعش وغربی ها در سوریه، عراق، لیبی و ... هستیم اقدام آل سعود در به شهادت رساندن شیخ نمر کاری ناجوانمردانه و محکوم است.
ماموستا قادری گفت: ریختن خون این شهید برای خودش فوز و رستگاری است اما برای ما مسلمین فتنه ای که زکات آن را باید مسلمانان بدهند، لذا با هر زبان و شیوه ای که ممکن باشد این عمل آل سعود را محکوم می کنیم چون به ضرر مسلمانان است و به طور قطع آل سعود باید جواب آن را در آینده تاریخ بدهند.
وی افزود: شهادت شیخ نمر تنها مربوط به اهل تشیع نیست بلکه مربوط به همه مسلمانان است اعم از شیعه و سنی و همه ما آن را محکوم می کنیم و امیدواریم این محکومیت انتقامی باشد از آل سعود.
امام جمعه پاوه همچنین اظهار امیدواری کرد که آل سعود بیش از این به نام اسلام و به نام مکه و مدینه به دیگران ظلم و تجاوز نکند.
شیخ نمر یکی از برجسته ترین زندانیان سیاسی عربستان در23 مهر ماه 1393 به اتهام انتقاد از حکومت عربستان به اعدام محکوم شده بود که حکم وی پس از یکسال حبس در 12 دیماه جاری اجرا شد.
ارسال نظرات