خبرهای داغ:
امام جمعه ازگله ضمن محکوم کردن اعدام شیخ نمر توسط رژیم آل سعود این اقدام را امری دور از عقلانیت و سلیقه ای از سوی آنان برشمرد.
کد خبر: ۸۶۱۵۸۱۱
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵
ملامحمد براتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از ثلاث باباجانی اظهار داشت: در حال حاضر تنها چیزی که مسلمانان به آن نیاز دارند وحدت و برادری است.

 

وی با اشاره به تلاش های آمریکا و صهیونیسم در ایجاد تفرقه و اختلاف میان مسلمانان، گفت: دشمنان اسلام از زمان پیامبر اکرم (ص) تا به الان در صدد اختلاف افکنی میان مسلمانان بوده اند و از این کار نیز عقب نشینی نکرده اند.

 

ماموستا براتی در ادامه با اشاره به اعدام شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان این اقدام را محکوم و تصریح کرد: اعدام یک عالم دینی توسط آل سعود دور از عقلانیت بوده و این کار امری سلیقه ای است.

 

براتی افزود: شیخ نمر نیز یک عالم مانند همه علما بود و ایشان هم حق اظهار نظر در مسائل دینی را داشت.

 

امام جمعه ازگله گفت: از اعدام شیخ نمر تنها یهود و دشمنان اسلام خشنود هستند و چه بسا این اعدام نیز مورد تایید آنان است.

 

براتی در ادامه عنوان کرد: درست نیست در شرایطی که همه جهان کفر و استکبار علیه مسلمانان موضع گرفته اند، مسلمانان بی توجه به این مسله اقدام به ریختن خون یکدیگر آن هم در ایام مبعث رسول اکرم (ص) و هفته وحدت بکنند.

 

امام جمعه ازگله افزود: وحدت نیاز اساسی جامعه اسلامی در شرایط کنونی بوده و در سایه وحدت است که اسلام در مقابل منافقان و دشمنانش پیروز خواهد شد.

ارسال نظرات