خبرهای داغ:
مسئول جشنواره فیلم‌های مردمی عمار:

پشتیبانی از مقاومت رویکرد امسال جشنواره عمار است

مسئول جشنواره فیلم‌های مردمی عمار گفت: مهم‌ترین رویکرد امسال جشنواره عمار پشتیبانی از مقاومت بوده و این موضوع به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۶۱۵۹۰۰
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، حجت‌الاسلام محمد مردی در مراسم آغاز ششمین دوره اکران فیلم‌های جشنواره مردمی عمار در محل حوزه هنری قم و در جمع اکران‌کنندگان گفت: استان قم با تولید 84 اثر، در رده سوم پس از استان‌های تهران و اصفهان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه حفاظت از محیط زیست، تکریم والدین، حجاب و عفاف، جنگ نرم و مقاومت از جمله سوژه‌هایی بوده که در تولید آثار به آن پرداخته شده است، ابراز کرد: در اکران آثار جشنواره عمار، موضوع پشتیبانی از مقاومت به طور ویژه مورد توجه قرار گرفته است.

مسئول جشنواره فیلم‌های مردمی عمار به اکران فیلم دستکش‌های ننه عصمت اشاره کرد و افزود: «ننه عصمت» با دیدن فیلمی از مقاومت مدافعان حرم در عراق و سوریه در سرمای زمستان تصمیم می‌گیرد برای آنان دستکش ببافد، بنا بر این پشتیبانی مردمی از مدافعان و جمع‌آوری کمک‌های مردمی، در جشنواره امسال به طور خاص مدنظر قرار گرفته است.

جشنواره مردمی عمار از سال 88 به منظور تولید و اکران آثار ارزشی، شناسایی هنرمندان و استفاده از ظرفیت‌های مردمی آغاز به کار کرد.

در این مراسم با اهدای تابلویی مزین به تصاویر شهدای شاخص قم از خانواده معظم شهید حسین مولیدزاده تقدیر شد. پدر و مادر این شهید بزرگوار، ناشنوا هستند.

پخش فیلم‌های راشل کوری، ننه عصمت و ...از بخش‌های این مراسم بود.

فیلم‌های جشنواره عمار همزمان در تهران و 300 نقطه کشور در حسینیه‌ها، جشنواره‌ها، مدارس، پایگاه‌های بسیج و همایش‌ها اکران می‌شود.


ارسال نظرات