طلاب و مردم شهر ياسوج اعدام شیخ 'نمر' را محکوم کردند

جمعی از طلاب، روحانیون و دانشجویان کهگیلویه وبویراحمد در تجمع اعتراض آمیزی شهادت مظلومانه عالم ربانی شیخ 'نمر باقرالنمر' رهبر شیعیان عربستان را از سوی رژیم منحوس آل سعود محکوم کردند.
کد خبر: ۸۶۱۵۹۱۸
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸
تجمع کنندگان با سردادن شعارها و نصب پلاکاردهایی این اقدام غیرانسانی و ضد حقوق بشری را محکوم کردند.
طلاب و دانشجویان معترض همچنین با شعار مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر آمریکا ، مرگ بر آل سعود، دولت عربستان را مسبب ایجاد فتنه، آشوب و تفرقه افکنی در میان مسلمانان و کشورهای اسلامی منطقه و جهان دانستند.
آنها با شعار حسین حسین شعار ماست ، شهادت افتخار ماست و هیهات من الذله شهادت مظلومانه این مجاهد نستوه عالم تشیع را نقطه عطفی برای شروع بیداری اسلامی و خیزش های مردمی علیه رژیم آل سعود و سقوط دولت فعلی عربستان دانستند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد نیز در این تجمع اعتراض آمیز گفت: رژیم آل سعود با اعدام شیخ نمر زمینه را برای سقوط خود و خیزش های مردمی علیه دولت عربستان بیش از پیش فراهم ساخت.
حجت الاسلام سید جواد خاضع افزود: خون پاک شهیدانی همچون شیخ نمر که برای دفاع از آزادی، عدالت خواهی و حق طلبی بود، عزم ملت های مسلمان و شیعیان جهان را برای مبارزه جدی تر با ظالمان و مستکبران عالم مصمم تر خواهد کرد.
وی دولت عربستان را حاشیه امنی برای زیاده خواهی ها و رسیدن به توطئه های شوم اسرائیل و استکبار جهانی دانست و گفت: بدون شک اعدام شیخ نمر پایان تلخ این رژیم منحوس و موج بیداری اسلامی را در این کشور نوید می دهد.
در پایان این تجمع اعتراض آمیز نیز بیانه ای چهار ماده ای در محکومیت این اقدام غیرانسانی دولت عربستان قرائت شد.
وزارت کشور عربستان روز گذشته(شنبه) 12 دی ماه از اعدام شیخ باقر نمر النمر رهبر شیعیان این کشور خبر داد.
شیخ نمر یکی از برجسته ترین زندانیان سیاسی عربستان است که در تاریخ 23 مهر 1393 به اتهام انتقاد از حکومت عربستان به اعدام محکوم شد.
دادگاه تجدید نظر و دیوان عالی عربستان چندی پیش حکم اعدام شیخ نمر باقر النمر را تائید کرد که این مساله مورد اعتراض علما ، اندیشمندان و سازمان های اسلامی و بین المللی قرار گرفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار