حمله به مردم مظلوم یمن، حمایت همه‎جانبه از تروریست و داعش‎‌پروری در قتلِ عام و غارت مسلمانان عراق، سوریه و هرجایی که مسلمانی در رنج و عذاب است، نشان‎دهنده یک چیز است آن‎هم گواه تاریخ بر خیانت آل سقوط به جهان اسلامی‎ست که ادعای سردمداریش را دارند.
کد خبر: ۸۶۱۵۹۲۶
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مساجد و محلات، در این بیانیه آمده است: شهادت آیت‎الله شیخ باقر نمرالنمر، عالم مجاهد، شجاع و عالیقدر جهان اسلام توسط حکومت فاسد و جنایت‎کار آل سعود، خبر دردناکی بود که جهان اسلام را داغدار و قلب مسلمانان را جریحه‎دار کرد.

حاکمان جاهل آل سعود با این اقدام خصمانه خود، یک‎بار دیگر تیغ را بر گردنِ انسانیت و دین مبین اسلام گذاشته و نشان دادند که کردارشان هیچ سنخیتی با خوی و منش مسلمانی ندارد و همان گرگ در لباس میش هستند.

دولتی که دست‎نشانده دشمنان اسلام مانند آمریکا و اسرائیل است، در حمایت از گروهک‎های تروریستی لحظه‎ای کوتاه نمی‎آید.

آنچه که هویداست نشان از خوی سیری‎ناپذیر اعمال سعودی دارد؛ حمله به مردم مظلوم یمن، حمایت همه‎جانبه از تروریست و داعش‎‌پروری در قتلِ عام و غارت مسلمانان عراق، سوریه و هرجایی که مسلمانی در رنج و عذاب است، نشان‎دهنده یک چیز است آن‎هم گواه تاریخ بر خیانت آل سقوط به جهان اسلامی‎ست که ادعای سردمداریش را دارند.

دولت خائن آل سعود با به شهادت رساندن شیخ نمر النمر، بار دیگر لکه ننگینی را در کارنامه خود به جای گذاشت و با این اقدام، زمینه نابودی خود را بیش از پیش تضمین کرد.

بسیج مساجد و محلات  استان لرستان ضمن محکوم کردن این جنایت، شهادت شیخ نمرالنمر را به محضر امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه مسلمانان تبریک و تسلیت عرض می‎کند.

بی‎شک این اقدام خصمانه در کنار هزاران عمل وحشیانه دیگر، مصداق دست و پا زدن در مردابی‎ست که  انباشته از تعفنِ اعمال کثیف و غیرانسانی آل سعود است. باشد که به‎زودی این زخم به چرک نشسته، از صحنه روزگار محو شود.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات