حجت الاسلام سرافراز:

اعدام شیخ نمر در تقابل با محور مقاومت است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام ، اعدام شیخ نمر را در امتداد خط تقابل با محور مقاومت و گفتمان انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۸۶۱۵۹۳۵
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در كارگاه تشیع لندنی، تسنن آمریكائی ویژه روحانیون و طلاب بسیجی و مبلغین راهیان نور دانش آموزی، ضمن تسلیت شهادت روحانی و عالم مجاهد آیت الله نمر باقر النمر كه توسط رژیم سفاك و خبیث سعودی اعدام و به شهادت رسید، پیرامون این اقدام ننگین و خفت بار رژیم آل سعود گفت: اعدام شیخ نمر را بایستی در امتداد خط اقدامات ضد انسانی دانست كه از سوی دشمنان در تقابل با محور مقاومت و گفتمان انقلاب اسلامی در پیش گرفته اند .

حجت الاسلام و المسلمین کریم سرافراز، افزود: حمله ددمنشانه به یمن و به خاك و خون كشیدن هزاران انسان بی گناه، حمایت از گروههای تروریستی تكفیری در منطقه، به شهادت رساندن چند هزار نفر از حجاج مظلوم بیت الله الحرام در فاجعه منا، هدایت پنهان و آشكار تعرض به شیخ زكزاكی و اعضای جبهه اسلامی نیجریه و نهایتا به شهادت رساندن شهید آیت الله نمر، همه اینها اجزای سناریوی گام به گام برای مهار جبهه مقاومت می باشد.

حجت الاسلام سراقراز درباره فضاسازی رسانه ای كه سعودی ها در این ماجرا ترتیب داده اند اظهار کرد: خط خبری تبلیغی عربستان كه در مبارزه با تروریسم پیش گرفته اند و اعلام خبر شهادت شیخ نمر ، تلاش می كرد كه رژیم این كشور را در میدان مبارزه با تروریسم فعال و پویا نشان دهد.

وی افزود: فضای عملیات روانی طراحی شده در رسانه هایشان تلاش می كند اولا نام شهید نمر در بیان فهرست محكومیتی چندان به چشم نیاید، ثانیا آن را در ارتباط با مسئله مبارزه با تروریسم معرفی نماید.

این مقام مسئول، پیرامون اقدام سعودی ها در به شهادت رساندن آیت الله نمر، در شرایط كنونی و در اوج ناكامی های آل سعود در عرصه های میدانی تحولات منطقه خصوصا یمن، عراق و سوریه، این جنایت را ناشی از درماندگی و استیصال رژیم سعودی برشمرد.

حجت الاسلام سرافراز، اضافه كرد: این ایام آل سعود خودر ا در چالش های بین المللی متعددی درگیر كرده و ناگفته پیداست كه چالش های داخلی این رژیم هم كمتر از آن نیست .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به چالشهای اقتصادی، رقابت های داخلی شاهزادگان، نارضایتی برخی طیف های دربار سعودی و ترس و واهمه از بلای جان شدن داعش و تكفیری ها گفت: همه اینها نشانگر روزهای بد و احوال ناخوش رژیم سعودی است.

وی با تاكید بر سخن امام (ره) كه فرمودند اندوه دلمان را با انتقام از آمریكا و آل سعود برطرف خواهیم كرد و كعبه را از دست نااهلان و نامحرمان آزاد می سازیم گفت: آیت الله نمر از كرامت و حقوق شهروندی شیعیان عربستان كه شهروند درجه 2 محسوب می شوند دفاع می كرد و به صراحت می گفت، مفتی های وهابی ساخته و پرداخته آل سعود هستند كه بدنبال دامن زدن به اختلافات طایفه ای و مذهبی شیعیان و اهل تسنن می باشند و می خواهند آنها را به خود مشغول كنند و به چپاول و غارت ادامه دهند.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز در ادامه به مسئله نفوذ دشمن نیز اشاره كرد و با تشریح راهكارهای استكبار برای مقابله با نظام اسلامی گفت: از جمله این راهكارها زیر سوال بردن مبانی نظام اسلامی و رخنه به درون نظام است تا نظام اسلامی از درون ضربه خورده و متلاشی شود .

وی ادامه داد: دشمنان فهمیده اند كه با جنگ سخت نمی توانند نظام اسلامی را دچار آسیب جدی كنند. وقتی صحنه های مختلف حمله نظامی و كودتا ، جنگ 8ساله و تحریم ها شكست خورده اند به طور جدی نفوذ را در دستور كار خود قرار دادند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ضمن اشاره به هشدارهای امام و رهبری پیرامون نفوذ، برای حساس شدن نخبگان و جامعه در راستای مقابله با این توطئه دشمن ، به ابعاد مختلف نفوذ اشاره كرد و گفت: مهم ترین و خطرناك ترین نوع نفوذ ، نفوذ فرهنگی است و از آنجا كه در نفوذ فرهنگی به دنبال تغییر نگرش ها و تفكرها هستند دشمنان می دانند كه چنین هدفی در دراز مدت محقق می شود و لذا در كنار نفوذ فرهنگی از نفوذ سیاسی و اقتصادی به عنوان تسهیل كننده نفوذ فرهنگی استفاده می كنند.

وی به تلاش غرب برای روی كار آوردن افراد غرب گرا اشاره كرد و افزود: اگر دشمن بتواند مزدوران بی جیره و مواجب یا با جیره و مواجب را به مسند قدرت برساند نفوذ در زمینه های دیگر برایش آسانتر و ساده تر است. وقتی دشمن سر پل هایی را ببیند، قطعاً طمعش بیشتر می شود و طبیعی است كه خطر نفوذ او نیز زیادتر خواهد شد.

سرافراز، نفود اقتصادی را یكی از اهرم های قدرتمند دشمن برای فشار بر كشور ها دانست و تصریح کرد: در شرایطی كه كشور از نظر اقتصادی آسیب پذیر باشد، احتمال نفوذ دشمن بیشتر می شود و اقتضا می كند كه مردم و سیاستمداران و سیاست سازان جدی تر و آگاهانه تر عمل كنند تا راههای نفوذ را تشخیص داده و مسدود كنند .

وی ادامه داد:‌ نفوذ فرهنگی هدف اصلی دشمن در دراز مدت است كه متاسفانه در سالهای اخیر برخی علائم نشان می دهد كه زمینه های نفوذ دشمن در حال فراهم شدن است و اگر خدای نكرده مسئولان به وظیفه خود عمل نكنند یا وسیله اجرای نفوذ باشند عموم مردم باید وارد عمل شده و زمینه های نفوذ را از بین ببرند.

وی افزود : نخبگان، حوزوی ها، دانشگاهیان و فرهیختگان و مراجع فكری به عنوان طلایه داران فكر اسلامی باید به روز باشند و همه جوانب را بررسی كنند و نقش هدایتگری خود را به خوبی در جامعه ایفا نمایند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار