بسیج جامعه مهندسین کشاورزی نیشابور در واکنش به اعدام شیخ نمر:
بسیج جامعه مهندسین کشاورزی نیشابور با صدور بیانیه‌ای در محکومت اعدام آیت الله نمر اظهار داشت: این جهل مدرن است که با زبان ترور با منتقدان خود سخن می‌گوید وگرنه جهان اسلام با کدام اندیشمن جهان غرب اینگونه رفتار می‌کند.
کد خبر: ۸۶۱۵۹۴۵
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، بسیج جامعه مهندسین کشاورزی نیشابور با صدور بیانیه‌ای جنایات رژیم آل سعود بویژه اعدام شیخ نمر که دنباله رو تحقق اهداف استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

تاریخ گواه است در هر سرزمین که خون مظلومی ریخته شد، سنگری ساخته شد! هر جا که به ظلم شمشیری آخته گردید، فریادی برافراخته شد! و اینک تاریخ دیگر بار به گواه برخواسته است!

صبحگاهی که در آن سید قطب در مصر به دار آویخته شد! امام موسی صدر در لیبی به سرنوشت نامعلوم محکوم شد! شهید مرتضی مطهری ؛ وندران نیمه شب آب حیاتی نوشید! ترور شیخ احمد یاسین در فلسطین! صبحگاهی که شیخ زکزاکی در نیجریه به خون آغشته شد، اینک در عربستان گواه به مظلومیت آیت الله نمر الباقر النمر داده است! از هر سو که بنگری این جنایت و قتل عدالت و اندیشه محکوم شدنی است! اما براستی طرح سوالی دیگر باید مهندسی گردد که از خود بپرسیم جهان اسلام با کدام اندیشمند و کدام فیلسوف جهان غرب به زبان ترور و شمشیر سخن گفته است؟ لیک نطق کجا خاموش شدنی است؟!

به راستی شهادت، میعادگاه رهبران شیعه است تا چون امامان معصوم(ع) و پیشوایان خویش راه به اثبات حقانیت و رستگاری برند! اکنون صدای نطق حق شیخ باقر النمر رساتر از هر لحظه ای ساعت فرو ریختن برجهای ساعت آل سعود را به حرکت درآورده است! محکوم کردن این جنایت پلید بر هر انسان آزاده ای لازم است زیرا که محکوم کردن زبان قتل و ترور، انسانیت را در وجود هر انسانی زنده نگه میدارد و ما دریای خروشان حیاتیم و موجیم که آسوده بودن ما عدم ماست.

 رژیم منحط آل سعود تبر به ساقه سست و پوسیده خود زده است و شمشیر به رگ و پی حیات خود کشیده است و به وعده الهی چنان از درون به قتل یکدیگر و گرفتار شدن به ظالمی از جنس متوحش خودشان گرفتار گردند که از دست اربابان صهیونیست و آمریکائیشان نیز جز تماشا و سکوت هیچ تدبیری بر نیاید!

در یمن و در سوریه و عراق، تمام سرمایه توحششان را به میدان آورده و اکنون جز تماشاگر بودن شکست های پیاپی هیچ تدبیری از تفکر شیطانی صهیونیستی شان برنیاید! به جهل انتقام شکست هایشان در یمن و عراق و سوریه را از اعدام مظلومانه آیت الله نمر الباقر النمر گرفته اند! خونی به روی خونها جوشید، و فریادی به روی فریاد ها روئید و لاشک سقوط و فروپاشی این رژیم ددصفت به دست توحش خودش آغاز شده است.

سردمداران وحشی غرب نیز با سکوت حقوق بشری خودشان نظاره گر باشند تا آنکه ظلم به خانه شان بازگردد و افعی توحش به دامانشان درافتد و ذلیل و زبون، جانیان اسرائیلی را برای قصاص و دادگاه نظامی به مظلومان و مستضعفان تسلیم کنند! این تمدن از خون برخواسته غرب، کدام دهه و کدام لحظه تاریخ از خون آشامی ارتزاق نموده است.

چگونه حقوق بشری است که هنوز خون می خواهد! انسان آزاده مرزهای انسانی خود را از سکوت داعش پروری حاکمان نظام سلطه باید جدا کند تا حیات انسانی مدام بر او وزیدن داشته باشد! انسان از پس تمام سرگرمی ها و در میان تمام خشونت های تئوریزه شده، راه به وجدان خواهد برد و به مرزهای سرسبز فطرت باز خواهد گشت و مسیح وار بر جهل مدرن خواهد خروشید!

ما جامعه بسیج مهندسین کشاورزی، به مثابه تمام انسان های آزاده، بغض در گلو سپرده این جنایت سنگین را محکوم می کنیم و فریاد می زنیم اگر مشت های محکم کرده شیعه و سنی به هم بپیوندند بی گمان صبح و سحر نزدیک است و این مشت های گره کرده ماست که راه را بر توهین و ترور در به شهادت رساندن رهبران و اندیشمندانمان خواهد بست زیرا این جهل مدرن را از همین ویژگی باید شناخت که در مقابل منتقد خود همواره به توهین ترور روی آورده است! و حامیان به اصطلاح حقوق بشر از بستر خون و سکوت رزق آشامیده اند.

به امید طلیعه ظهور صبوری می کنیم و در راه امام و ولایت پای می فشریم و چشم در چشم دشمن اهریمنی، به خدمتگزاری به مستضعفین و محبت به قلوب مظلومان روی می آوریم تا در کلمه الله به وحدت برسیم ان شاءالله
ارسال نظرات
پر بیننده ها