خبرهای داغ:
اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت اقدام بی شرمانه رژیم آل سعود در به شهادت رساندن رهبر شیعیان عربستان ، خواستار محکومیت بین المللی عربستان سعودی در مجامع و محاکم بین المللی شد.
کد خبر: ۸۶۱۵۹۶۷
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین ، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت اقدام بی شرمانه رژیم آل سعود در به شهادت رساندن رهبر شیعیان عربستان ، خواستار محکومیت بین المللی عربستان سعودی در مجامع و محاکم بین المللی شد.

متن کامل این بیانیه به این شرح است :

انا لله و انا الیه راجعون

با عرض تسلیت مصیبت جانگداز شهادت آیت الله نمر النمر به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) ، مقام معظم رهبری ، علما و مراجع عظام تقلید ، حوزه های علمیه و مسلمانان جهان ، متاسفانه دولت بی کفایت آل سعود علی رغم همه هشدارها و اخطارهای علمای جهان اسلام ، کشورهای اسلامی و علما و اندیشمندان ، مبادرت به اجرای حکم ظالمانه اعدام آیت الله نمر باقر النمر رهبر مبارز و نستوه شیعیان عربستان کرد و با این جنایت فجیع ، بار دیگر سرسپردگیعمیق خود را به استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل به اثبات رساند.

رژیم سعودی اهداف شومی از جمله ایران هراسی ، شیعه هراسی ، تشدید اختلافات فرقه ای، تقویت گروههای تروریستی را در منطقه با صرف هزینه های میلیارد دلاری دنبال می کند که با رقم زدن این جنایت وقیح هم قطعا نتیجه ای معکوس خواهد گرفت و خون آیت الله نمر احیاگر جریان اصیل مبارزه با استبداد و استعمار و موجب نابودی منحرفان از اسلام در سرزمین وحی خواهد شد. بی تردید امروز اندیشمندان و عالمان آگاه و منصف ریشه همه فتنه ها و درگیری های مذهبی در سالهای اخیر را جریان منحرف وهابیت می دانند و ما تردید نداریم که خون این شهید مظلوم حرکت اصیل بیداری اسلامی را در منطقه به ویژه در عربستان سعودی شتاب خواهد بخشید و مردم و مسلمانان جهان را بیدارتر و نقطه عطفی را در تحولات منطقه و نهضت بیداری اسلامی رقم خواهد زد.

اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با محکومیت شدید این جنایت بی سابقه آل سعود در به شهادت رساندن شیخ نمر ، خواستار واکنش سریع و محکومیت جهانی این جنایت بزرگ و محاکمه عوامل و مسببان آن در مجامع بین المللی و محاکم قضایی است.

1003/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها