خبرهای داغ:
مدیر حوزه‌های علمیه قزوین بیان کرد: رسانه‌ها در فرهنگ عمومی جامعه نقش بسزایی را ایفا می‌کند چراکه آنان در تمام عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، دینی و غیره فعال بود.
کد خبر: ۸۶۱۵۹۸۳
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حجت‌الاسلام علی عباسی پیش از ظهر امروز در دیدار مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین از حوزه علمیه استان قزوین اظهار کرد: شبکه استانی مرکز قزوین برنامه‌ها و اخبار حوزه علمیه را به درستی منعکس می‌کند.

وی به اهمیت صدا و سیما اشاره و بیان کرد: با توجه به اینکه صدا و سیما در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارای نقش بسزائی است، حوزه علمیه این استان افزایش همکاری با مرکز صدا و سیمای قزوین را در برنامه‌های خود با هدف توسعه فرهنگ دینی قرار داده است.

مدیر حوزه‌های علمیه استان قزوین با اشاره به مدارس علمیه این استان تصریح کرد: استان قزوین دارای مدارس علمیه قدیمی بوده که برای آحاد مردم و به ویژه نسل جوان و نوجوان شناخته نشده است که رسانه استانی می تواند در شناختن این مدارس به حوزه علمیه استان قزوین کمک شایانی کند.

عباسی اضافه کرد: رسانه‌ها در فرهنگ عمومی جامعه نقش بسزایی را ایفا می‌کند چراکه آنان در تمام عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، دینی و غیره فعال بوده و توانسته‌اند این عرصه‌ها را با جدیت تمام و به دور از هر گونه موضع‌گیری به پیش ببرند.

وی گفت: رسانه مهد تبلیغ و فرهنگ‌ساز جامعه بوده و می‌تواند با انعکاس اخبار، رویدادها و برنامه‌های متنوع در جامعه و به خصوص در بین اعضای خانواده‌ها تأثیرگذار باشد.



ارسال نظرات
پر بیننده ها