بیانیه بسیج دانشجویی پارس آباد در پی شهادت آیت الله شیخ نمر:
ما دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد مغان از دولت محترم و دستگاه دیپلماسی کشورمان می خواهیم از ظرفیت کشورهای مسلمان و جنبش غیر متعهدها برای محکومیت قاطع این کار غلط اقدام کنند
کد خبر: ۸۶۱۶۰۰۸
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد پارس آباد در خصوص اعدام شیخ نمر بیانیه‌ای صادر کرد که متن این بیانیه به شرح زیر می باشد.

بسم الله ارحمن الرحیم

با اعلام حکم ناعادلانه ی شهادت عالم مجاهد مبارز آیت ا... شیخ نمر باقرالنمر شاگرد مکتب امام خمینی (ره) از سوی  دادگاه ظالمانه رژیم آل سعود بار دیگر پرده از چهره ی نفاق آلود آن رژیم برداشته شد تا حقیقت در مورد حاکمان عربستان سعودی بیش از گذشته برای جامعه بشری به خصوص امت بزرگ اسلام آشکار شود و این اقدام دیکتاتور خام اندیش و مزدوران آل سعود به شعله ور شدن آتش قیام مردم انقلابی عربستان و جهان اسلام و موج بیداری اسلامی در اقصی نقاط جهان انجامید.

شهادت آیت الله نمر رهبر شیعیان عربستان موجب تاثر و تاسف هر انسان آزاده ای در جهان می باشد بار دیگر در قرن بیست و یکم براساس تفکر قرون وسطایی، وهابیت پست تفتیش عقاید می کند و عالمی را فقط بخاطر بیان و مواضع به حقش به شهادت می رساند. دل هر انسان دردمند و آزاده ای بخاطر این وحشی گری به درد خواهد آمد.

حاکمان سفاک عربستان با وحشی گری تمام بخاطر ترس از موج اعتراضات بیداری اسلامی این کار غلط را انجام دادند حال آنکه شهادت آیت الله نمر آتش اعتراضات مردم را بیش از پیش روشن خواهد کرد و قطعا خون این شهید و یارانش به ثمر خواهد نشست و حاکمیت سعودی صهیونیستی از بین خواهد رفت چون پیروزی اهل حق از وعده های حتمی الهی است و تحقق آن انکار ناپذیر می باشد.

اما شهادت این عالم بزرگ بار دیگر نشان داده است که سازمان های به اصطلاح حقوق بشری، فرمایشی عمل می کنند و تصمیم گیرنده این سازمان ها کشورهای مستکبری هستند که از این اقدامات حمایت می کنند. کشورهایی دم از حقوق بشر می زنند که موجب نا امنی سوریه، جنوب لبنان ،فلسطین و عراق و... شدند.

ما دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد مغان، اقدام ناپسند حاکمان وحشی سعودی و هم پیمانان مستکبر و صهیونیست شان را محکوم می کنیم و اعلام می داریم که موج بیداری اسلامی پویاتر از قبل برای نابودی تفکر وهابیت و همچنین استکبار ادامه خواهد داشت و ان شاء الله موجب آزاد شدن همه مردم بی گناه و مسلمانان در سرتاسر جهان خواهد شد.

از دولت محترم و دستگاه دیپلماسی کشورمان هم می خواهیم از ظرفیت کشورهای مسلمان و جنبش غیر متعهدها برای محکومیت قاطع این کار غلط اقدام کنند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد مغان 1394

ارسال نظرات