شهردار خلخال:

برفروبی بیش از 60 درصد معابر سطح شهر خلخال

به علت اینکه تیغه زنی خیابان ها با دستگاه ای سنگین راهسازی شهرداری در حال انجام است و برف های جمع آوری شده از کوچه ها نیازمند بارگیری در کامیون ها برا ی حمل به خارج شهراست شهروندان خلخالی از پارک خودرو در خیابان های اصلی ، ورودی خیابان ها و کوچه ها خودداری نمایند.
کد خبر: ۸۶۱۶۰۲۳
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی درویشی در بازدید از اکیپ های مستقر برفروبی  شهرداری در خیابان های اصلی و فرعی شهر خلخال گفت: 60 درصد از معابر سطح شهر خلخال برفروبی شده است.

شهردار خلخال  با اشاره به اینکه عملیات برفروبی در خیابان های سطح تا ساعت 2 بامداد ادامه خواهد داشت گفت: به علت اینکه تیغه زنی خیابان ها با دستگاه ای سنگین راهسازی شهرداری در حال انجام است و برف های جمع آوری شده از کوچه ها نیازمند بارگیری در کامیون ها برا ی حمل به خارج شهراست شهروندان خلخالی از پارک خودرو در خیابان های اصلی ، ورودی خیابان ها و کوچه ها خودداری نمایند.

صباح الدین برزگر معاون خدمات شهری شهرداری خلخال نیز بامداد امروز  در گفتگو با خبرنگار ازناو در خیابان امام خمینی (ره) خلخال گفت: امسال برنامه ریزی برفروبی با سال های گذشته متفاوت بوده و برای روزهای برفی 5 اکیپ مستقل متشکل از تیغه برفروب ، کامیون ، لودر و گریدر دسته بندی شده و در حال حاضر بیش از 12 دستگاه خودروی سنگین و سبک شهرداری در سطح شهر خلخال مشغول خدمات رسانی به شهروندان هستند.

 

وی در بخش دیگری ازگفتگوی خود از تمامی شهروندان خواست تا زباله های در زمان تعیین شده در مکان های جمع آوری زباله قرار دهند تا خدمات دهی به تمامی مناطق شهر خلخال از سوی شهرداری انجام گیرد.

برزگر با تقدیر از شهردار خلخال در جهت حمایت از بخش خدمات شهری برای جلب رضایت شهروندان گفت: تا پایان وقت فردا تمامی کوچه ها و خیابان های فرعی در حاشیه شهر و شهرک ها تیغه زنی و از وجود برف پاکسازی خواهد شد.

به گزارش ازناو، شهروندان عبوری از سطح خیابان های خلخال از تلاش های شهردار و کارکنان زحمتکش این اداره تا پاسی از شب در برفروبی معابر و خیابان ها تقدیر کردند.


ارسال نظرات