کلاس آموزشی پدافند غیرعامل و تهدیدات سایبری ویژه پایوران و سربازان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در نمازخانه این ستاد برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۶۰۴۵
|
۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رزمایش به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه فتح، روز گذشته کلاس آموزشی پدافند غیرعامل و تهدیدات سایبری ویژه پایوران و سربازان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در نمازخانه این ستاد برگزار شد.
 
مسئول معاونت عملیات سپاه فتح استان  در خصوص برگزاری کلاس ها گفت: کلاس های پدافند غیرعامل به تبع از سراسر کشور در سطح استان برگزار می شود و این کلاس ها فرصتی است که بتوانیم مروری بر وضعیت پدافندغیرعامل در ابعاد مختلف و باتوجه به تهدیدات پیشرو و نوین داشته باشیم.
 
وی افزود: امروزه ضرورت و اهمیت پدافندغیرعامل در مقابله و خنثی سازی تهدیدات سایبری، بیولوژیک، دفاعِی، بیوتروریسم و کالبدی، فرهنگی، امنیتی امری اجتناب ناپذیر است و امنیت و آرامش و پیشرفت هر جامعه و کشوری می تواندمتأثر از اقدامات و تدابیر پدافند غیرعامل مسئولین و مردم پیگیری و عملیاتی شود.
 
مسئول معاونت سپاه فتح در خصوص اقدامات سپاه فتح در هفته پدافند غیرعامل بیان داشت: درج شعار هفته پدافند غیرعامل در سربرگ مکاتبات اداری، محوطه و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در سطح شهر، نصب بنر فرازی از بیانات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در سطح شهر و مکان های عمومی، اجرای صبحگاه دانش آموزی، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی، برگزاری کلاس های آموزشی و برگزاری رزمایش های پدافند غیر عامل در سطح استان از جمله اقدامات این هفته است.
 
 
 
 
 
 
 
انتهای متن/
ارسال نظرات