مسئول عملیات سپاه امام علی (ع) تنگستان از اعلام آمادگی ادارات و نهادهای این شهرستان در جلسه ویژه قرارگاه پشتیبانی رزمایش الی بیت المقدس برای برگزاری هر چه بهتر رزمایش خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۶۰۹۵
|
۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رزمایش به نقل از  قادرون ،  سروان پاسدار مرتضی مردای در حاشیه جلسه قرارگاه پشتسیبانی رزمایش تنگستان گفت: مجموعه سپاه تنگستان به کمک ادارات و نهادهای شهرستان در برگزاری بهتر رزمایش نگاه ویژه ای دارد و در همین راستا جلسه قرارگاه پشتیبانی رزمایش به میزبانی فرمانداری شهرستان برگزار شده است.

وی گفت: این رزمایش متفاوت تر از سنوات گذشته و درسه ماموریت امدادی؛ امنیتی و دفاعی برگزار می شود که بسیجیان  در راستای آمادگی  و ارتقا توانمندی محک جدی می خورند و خود را برای برخورد متناسب و عالمانه  با رویدادهای احتمالی آماده می سازند.
 
مرادی افزود: همکاری کارگروه ها و کمیته های مختلف رزمایش که نقش موثرمسئولین ادارات و نهادها در آن تاثیر ویژه های خواهد داشت برای اجرایی کردن اهداف  و برنامه های از پیش تعیین شده  رزمایش از اهمیت ویژه ای  برخوردار خواهد بود.

وی با اشاره به سال همدلی دولت و ملت و شعار سال و تشکر از مجموعه فرمانداری شهرستان و روسای ادارات و نهادهای این شهرستان که در برگزاری رزمایش های سنوات گذشته همکاری خوبی داشته اند گفت: امیدواریم در سالی که مزین به سال دولت و ملت همدلی و همزبانی است  نمایندگان دولت  با بسیجیان که به عنوان نمایندگان ملت هستند  در پشتیبانی و همکاری در برگزاری این رزمایش حضور پر شوری را به نمایش بگذارند.

مرادی افزود:  ادارتی که پایگاههای مقاومت در آن دائر است  با حضور سازمان یافته در روز دوم رزمایش  و در صبحگاه مشترک نیروهای بسیجی عمل کننده در رزمایش؛ گردانهای واکنش سریع و نیروهای نظامی و انتظامی اقتدار و آمادگی ادارات و نهادهای شهرستان  در راستای برگزاری برنامه های فرهنگی رزمی شهرستان را به نمایش خواهند گذاشت.
 
گفتنی است رزمایش الی بیت المقدس تنگستان در 26 آذر ماه شروع و فردای آن روز در 27 آذر ماه پایان خواهد پذیرفت.
ارسال نظرات