شروع کار گروه تلویزیونی سپاه با تعامل و همکاری سپاه ثارالله استان کرمان و مرکز صدا و سیما استان کرمان به زودی شکل می گیرد..
کد خبر: ۸۶۱۶۲۳۵
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان:روز یکشنبه طی یک نشست حجت الاسلام والمسلمین محسن زاده نماینده محترم ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان به همراه پرسنل نمایندگی ولی فقیه جناب سرهنگ رستمی معاون هماهنگ کننده نمایندگی جناب  سرهنگ بادسار مسئول روابط عمومی نمایندگی جناب سرهنگ محمدی سلیمانی و مسئول سیاسی سپاه ثارالله جناب سرهنگ کارنما وسرگرد شمس الدینی از معاونت روابط عمومی سپاه  با مدیر کل جدید صدا وسیما مرکز استان کرمان انجام شد.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین محسن زاده از آقای علیرضایی  ضمن عرض خیرمقدم به ایشان سمت مدیرکل جدید صدا وسیما استان کرمان را تبریک گفتند.

مدیر کل صدا و سیما از بیانات شیوا و روشنگری حجت الاسلام والمسلمین محسن زاده تشکر کردند و درخواست کردند که جلسات تشکیل میشود و قابل پخش می باشد صدا وسیما هم برای حضور در جلسات و پوشش خبری شرکت کند.

لازم به ذکر است که در همین نشست  تدابیر مقدمات شروع کار گروه تلویزیونی بسیج وسپاه با تعامل و همکاری سپاه ثارالله استان کرمان و مرکز صدا و سیما استان کرمان پیگیری ودر جلسات بعدی مراحل افتتاح وبهره برداری آن انجام خواهد گرفت .انشاالله

انتهای پیام/


ارسال نظرات