امام جمعه شهر میلاجرد گفت: دشمنان نظام اسلامی ما در صدد این هستند که اهرم های قدرت ایران را به نوبت از ما بگیرند، اگر ما تضعیف شویم، معلوم نیست که چه برخوردی با ما خواهند کرد.
کد خبر: ۸۶۱۶۳۱۱
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰
حجت الاسلام نوراله محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج کمیجان گفت: دشمن فقط زبان قدرت را می فهمد، ببینید در این مدتی که در کشور فلسطین و کشور های دیگر بوده اند، چه جنایت هایی مرتکب شدند، پس دشمن زبان منطق و مذاکره را نمی شناسد.


وی تصریح کرد: قرار بود در توافق صورت گرفته، تحریم های بی رحمانه ی تحمیل شده به نظام ایران، برداشته شود، اما با توجه به اینکه ایران حسن نیت خود را نشان داده بود، باز هم مشاهده کردیم که تحریم ها پس از مباحث اخیر شدید تر شدند.

 

امام جمعه میلاجرد گفت: اگر قرار بود تحریم ها شدیدتر شود، پس برای چه ما مذاکره کرده ایم پس مهم ترین هدف دشمن از مذاکرات، تضعیف قدرت هسته ای و موشکی ایران بود

 

حجت الاسلام محمدی اظهار داشت: طبق بیانات مقام معظم رهبری قرار بود، اورانیوم غنی شده به تدریج با کیک زرد معاوضه گردد، اما متاسفانه مقدار زیادی از اورانیوم را یکجا به دشمن تحویل داده اند.

 

وی خاطرنشان کرد: ما به دنبال بمب اتم نیستیم، اما بودن اورانیم غنی شده به خصوص پس از سال ها تلاش برای ایجاد آن در کشور باعث اقتدار ما می شد.

 

ارسال نظرات