خبرهای داغ:
مسئول بسیج رسانه استان گلستان خبر داد؛

برگزاری دومین دوره آموزش خبرنگاری بسیج رسانه گلستان

مسئول بسیج رسانه استان گلستان گفت: از روز چهارشنبه ساعت 7.30 دقیقه صبح در مرکز آموزش بسیج ( دانشگاه امام حسین(ع) سابق) دومین دوره آموزش خبرنگاری سازمان بسیج رسانه استان گلستان آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۱۶۳۱۹
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، علی محمد جعفری صبح امروز در گفت‎گو با خبرنگاران اظهار کرد: از روز چهارشنبه ساعت 7.30 دقیقه صبح در کیلومتر 3 جاده گرگان- آق‎قلا و در مرکز آموزش بسیج ( دانشگاه امام حسین(ع) سابق) دومین دوره آموزش خبرنگاری سازمان بسیج رسانه استان گلستان آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: ثبتنام از داوطلبین شرکت کننده در این دوره به اتمام رسیده است و اصحاب رسانه و علاقمندان رسانه‎ای استقبال خوب از برگزاری این دوره داشتند.

مسئول بسیج رسانه استان گلستان با بیان اینکه این دوره سه روز در نظر گرفته شده است، گفت: این دوره مختص به اصحاب رسانه عضو بسیج رسانه استان گلستان و علاقمندان بسیجی غیر رسانه ای در سطح حوزه‎های مقاومت و پایگاه‎های بسیج است.

جعفری با بیان اینکه از اساتید مجرب در این دوره بکارگیری شده است، افزود: این دوره آموزشی در راستای توانمند سازی نیروهای رسانه‎ای انقلابی و و افزایش و انگیزه در بین بسیجیان در حرفه خبرنگاری در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها