رئیس ستاد انتخابات استان لرستان گفت: ۷ کاندیدای مجلس شورای اسلامی در استان لرستان قبل از اعلام نتایج رسیدگی هیئت‌های اجرایی به صلاحیت‌ها انصراف دادند
کد خبر: ۸۶۱۶۳۴۱
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سید سعید شاهرخی در جمع خبرنگاران با اشاره به پایان رسیدگی به صلاحیت کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هیئت‌های اجرایی استان، اظهار داشت: کار بررسی کاندیداها در هیئت‌های اجرایی به پایان رسید و نتایج آماده ارسال به هیئت نظارت استان است.

وی افزود: حضور کاندیداهای مختلف از همه سلایق سیاسی در بین تأییدشدگان می‌تواند نویدبخش انتخاباتی بسیار پرشور و حماسی در استان لرستان باشد.

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان با بیان اینکه هفت نفر از کاندیداها قبل از اعلام نتایج رسیدگی هیئت‌های اجرایی به صلاحیت‌ها از کاندیداتوری انصراف دادند، عنوان کرد: از 300 کاندیدای این دوره از مجلس شورای اسلامی، تعداد بسیار اندکی توسط هیئت‌های اجرایی رد صلاحیت شدند.

وی بیان کرد: از روز سه‌شنبه هیئت‌های نظارت کار رسیدگی به صلاحیت‌ها را شروع می‌کنند تا فرصت برای همه گروه‌های سیاسی و همه دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی جهت حضور در عرصه انتخابات فراهم شود.

شاهرخی با بیان اینکه افرادی که در هیئت‌های اجرایی رد صلاحیت می‌شوند مراتب اعتراض خود را اعلام کنند، تصریح کرد: در مرحله بعدی صلاحیت داوطلبان در هیئت‌های نظارت استان بررسی و نتایج نهایی بیست و هفتم دی‌ماه اعلام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بی‌طرفی توسط تمام عوامل اجرایی و نظارت باید رعایت شود و با اطمینان بخشی به مردم و تبیین سیاست‌های مبتنی بر سلامت و صحت انتخابات، شاهد حماسه‌ای بزرگ و حضوری تاریخی در انتخابات هفتم اسفندماه باشیم

ارسال نظرات