لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور؛

صعود یک پله ای اراکی ها به رده سوم با شکست شهرداری تبریز

تیم بسکتبال شهرداری اراک در هفته هشتم از دور دوم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور ساعت 16 عصر دیروز در سالن اقدمی شهر تبريز میهمان همنام تبریزی خود بود.
کد خبر: ۸۶۱۶۳۴۷
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳
خبرگزاری بسیج،مرکزی : گروه ورزشی


بازی تیم بسکتبال شهرداری تبریز با شیمیدر تهران در روزی که تیم شهرداری اراک برابر پتروشیمی بندر امام با حداقل اختلاف امتیاز بازنده شده بود به دلیل شرایط نامناسب جوی کنسل شده بود تا تیم تبریزی با فراغ بال بیشتری خود را برای مقابله با شهرداری اراک آماده کند.
 
بازی در کوارترهای اول و دوم به ترتیب با نتایج 21 بر 20 و 33 بر 31 به سود تیم شهرداری اراک به پایان رسید تا اراکی ها نیمه اول بازی را برنده به رختکن بروند.
 
در 10 دقیقه سوم این دیدار نیز برتری از آن یاران محمد کسایی پور بود و تیم شهرداری اراک موفق شد 57 بر 54 همنام تبریزی خود را شکست دهد.
 
تیم شهرداری اراک در وقت چهارم این مسابقه اختلاف امتیازات خود را بیشتر کرد و در مجموع موفق شد با نتیجه 82 بر 74 برابر شهرداری تبریز به برتری برسد.
 
در دیگر دیدارها تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام با نتیجه 82 بر 73 مقابل دانشگاه آزاد تن به شکست داد. شیمیدر تهران با نتیجه 77 بر 67 برابر نفت آبادان به برتری رسید. ثامن مشهد نیز برابر شهرداری گرگان در پایان وقت اضافه موفق شد با نتیجه 87 بر 79 به برتری دست یابد.
 
بدین ترتیب پتروشیمی که در غیاب سوسا بازیکن خارجی موثر خود برابر دانشگاه آزاد تن به شکست داد همچنان صدرنشین باقی ماند، دانشگاه آزاد به رده دوم صعود کرد و شهرداری اراک نیز با یک پله صعود در مکان سوم جدول رده بندی قرار گرفت.
 
دیدار تیم های آینده سازان میهن اصفهان و نیروی زمینی تهران که قرار بود امروز در تالار مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شود، با درخواست تیم آینده سازان میهن مبنی بر عدم حضور در لیگ برتر و به تعویق انداختن بازی لغو شد.
 
گفتنی است تیم بسکتبال شهرداری اراک در آخرین دیدار خود در دور دوم این رقابت ها پنج شنبه 17 دیماه در سالن 2500 نفری امام خمینی (ره) پذیرای تیم دانشگاه آزاد خواهد بود. بازی دور نخست این دو تیم با برتری تیم شهرداری اراک به پایان رسیده بود.

باشگاه شهرداری اراک
ارسال نظرات