شکست های اسلام امریکایی به رهبری آمریکا و پیاده نظامی آل سعود و آل یهود در نقاط مختلف جهان فراوان است، بیش از ۳ دهه از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته. اما چهره سیاستمداران امریکایی و پیاده نظامشان در محور غربی عربی و عبری دیگر مانند سال های قبل شادمان نیست!
کد خبر: ۸۶۱۶۳۷۵
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، تجمع دانشجویی مردمی در اعتراض به جنایت آل سعود در اعدام شیخ نمر، دقایقی پیش با قرائت بیانیه به پایان رسید.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

در روزهای  گذشته  در میان ناباوری جهان با خبری مواجه شدیم که قلب هر آزاده ای را در هم می‌فشرد. خبر شهادت مجاهد فی سبیل الله و رهبر شیعیان و آزادگان مظلوم عربستان، آیت الله نمر باقر النّمر در حالی منتشر می شد که بغض در گلوی هر ایرانی دیگر به فریاد و اراده ای سدید برای نابودی رژیم دست نشانده منحوس و پلید سعودی تبدیل شده است.

رژیم مرتجع آل سعود خباثت های فراوانی در عمر حیات ننگین خود نسبت به ایران اسلامی مرتکب شده است: حمایت از صدام جنایت کار در طول هشت سال جنگ تحمیلی . کشتار وحشیانه زائرین خانه خدا در سال ۶۶. کشتار حجاج در منا و تجاوز به دو نوجوان ایرانی ، چوب حراج زدن به قیمت نفت،تربیت و پرورش تروریست ها برای نا امن کردن ایران اسلامی و خوش خدمتی به استکبار تنها مشتی از خروار است.

پرونده رژیم آدمکش و تروریست پرور آل سعود در نزد ملت های منطقه و جهان هم سیاه است.از هم‌دستی با رژیم سفاک صهیونیستی در قتل عام مردم مظلوم غزه تا آدم کشی آشکار و بی‌پرده در سوریه، بحرین، یمن و حجاز،  این روزها هم با قتل عام مردم مظلوم یمن و نیجریه روی تمام جنایتکاران تاریخ از جمله صهیونیست های کودک کش را سفید کرده است.

در کنار سکوت وقاحت بار مدعیان حقوق بشری و حکام دست نشانده کشورهای اسلامی، کار شیوخ وحشی سعودی  به جایی رسیده که بی‌پروا دست به اعدام علنی و سیستماتیک رهبران دینی می‌زنند. این آخرين تير ترکش اسلام آمریکایی برای جلوگیری از شکل گیری تمدن نوین اسلامی با محوریت ایران اسلامی و  نفوذ امواج بیداری اسلامی در میان ملت های منطقه و جهان شهادت مظلومانه شیخ باقر النمر رهبر مردمی عربستان سعودی است. تيري که پيش از اين در نقاط مختلف دنيا از جمله لبنان ،  سوریه ،  عراق ،  نیجریه و حتی کشورمان بارها آزموده شده و نشان داده است در مقابل بیداری ملت های منطقه هيچگاه جوابگو نبوده  و نيست.

شکست های اسلام امریکایی به رهبری آمریکا و پیاده نظامی آل سعود و آل یهود در نقاط مختلف جهان فراوان است. از فلسطين اشغالي و لبنان و سوریه گرفته تا نیجریه و کشورهای آمریکای لاتین و البته ايران . بیش از ۳ دهه  از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته. اما چهره سیاستمداران امریکایی و پیاده نظامشان در محور غربی عربی و عبری دیگر مانند سال های قبل شادمان نیست!

حالا نه نظم نوینی که آمریکایی ها آن را با جنگ خلیج فارس کلید زده بودند تحقق يافته و نه از دهکده جهاني اي که قرار بود امريکا کدخدايش باشد خبري هست! گذشته از مشکلات و نا بساماني هاي فراوان داخلي آمريکا و پادوهای عربی و عبری شان، امروز تقريبا در هيچ کجاي دنيا تحولات مطابق با ميل و خواسته واشنگتن پيش نمي رود.در سوی مقابل ایران اسلامی است که سنگرهای به غنیمت گرفته جهان اسلام از سوی قدرت های استکباری را که به دست نشاندگان منطقه ای آنان نظیر آل سعود و آل خلیفه و سایر حکام نیابتی واگذار شده است یکی پس از دیگری فتح می کند. امروز امواج بیداری اسلامی از شرق تا غرب عالم فراگیر شده و می رود تا تمدن نوین اسلامی را در آینده نزدیک تحقق ببخشد.

در این پیچ تاریخی حساس زمان آن رسیده است تا اندوه دلمان را با انتقام از این حرام زادگان استکبار و رژیم قرون وسطایی و دست نشانده آل سعود بر طرف کنیم. آیا همین فجایع کافی نیست تا سران کشورهای اسلامی به خود آمده و بساط این حاشیه امن ظالمانه را برچینند؟گرچه مسلمانان از سیاستمداران و حکام کشورهای اسلامی مدتهاست که نا امید شده اند،اما زمان آن رسیده است تا مجاهدین مستضعف و خون دل خورده ی شیعه و سنی در سرزمین مادری مسلمین و علمای روشن ضمیر و شجاع جهان اسلام، حلقه های مبارزه علیه این رژیم خبیث شیطانی را  به مانند حلقه های مقاومت علیه رژیم صهیونیستی چنان به هم متصل کنند، تا همچون زنجیری از عدالت، آویزه ای برای اعدام حاکمان ظالم حجاز و زمینه ساز فردای روشنی در جهان گردد که ائمه معصوم(ع) آن را پیشاپیش با ظهور حضرت مهدی (عج) وعده داده اند.

حکام آل سعود ، باید بدانند که امروز نزد ملت ایران و ملت های آزاده در جهان  منفورترین و محکوم ترین حکام منطقه اند.اگر در نزد ملت های منطقه و جهان رژیم صهیونیستی غاصب قبله اول مسلمانان است حکام آل سعود، این وارثان ابی سفیان و ابی لهب و این رهروان راه یزید، هم غاصب قبله دوم مسلمانان هستند. آل سعود، این شجره خبیثه آمریکایی و صهیونیستی، باید  به مانند آل یهود منتظر قیام فراگیر در نقاط گوناگون عالم علیه خود باشد، و باید بداند که این تازه نقطه آغاز ی است که پایان عمر ننگین و سراپا خیانت و جنایت این رژیم رقم خورده و دست و پا زدن دیوانه وار قطعا فرو رفتن بیشتر در این باتلاق را به همراه خواهد داشت.

ما دانشجویان و امت انقلابی اعلام می کنیم از سران غرب‌زده عثمانی و شیوخ بی‌شخصیت خلیج که دستشان در خون شیخ نمر ها آلوده است نمی‌توان انتظاری داشت؛ اما دلِ خون و چشمِ پر از اشک ایرانیان دیگر مسامحه با شیطان را بر نمی‌تابد، بر این اساس لازم است دستگاه دیپلماسی دولت جمهوری اسلامی، قطع نظر از قیل و قال های باصطلاح دیپلماتیک، مجموعه‌ای از اقدامات عملی مقتضی را در این باره سامان دهد
ارسال نظرات