بسیج کارگری سپاه ناحیه شاهرود در پی اعدام شیخ نمر روحانی شیعه عربستان بيانيه اي صادر كرد.
کد خبر: ۸۶۱۶۳۹۱
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵


به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، بسیج کارگری حوزه الغدیر شاهرود به مناسبت شهادت شیخ نمر باقر النمر رهبر شیعیان عربستان بیانه ای به شرح ذیل صادر کرد:

‹‹ بسم الله الذی هو ارحم الراحمین فی موضع العفو و رحمه و اشد المعاقبین فی موضع النکال و النقمه ››

شیخ نمر به شهادت رسید ...

در خبر ها خواندیم شیخ نمر، روحانی برجسته شیعه و امام مسجد منطقه شیعه نشین العوامیه عربستان ، به دست کثیف مزدوران آل سعود به شهادت رسید و جهان اسلام را در بهتی عظیم فرو برد و صورتی دیگر از ظلم سلطنت خودکامه و مستبد دولت عربستان را نمایان کرد.

با شهادت وی که جانش را در راه عقاید دینی اش فدا کرد ، خاطره چهل سال پیش شهادت شیخ باقر الصدر توسط صدام حسین زنده شد. دولت عربستان هم از سرنوشت ظالمانی چون صدام مستثنی نیستند و باید از سرنوشت آنها درس عبرت بگیرند... این خون ها و سایر جنایات قطعا دامن گیر این خاندان منحوس میشود و نوید از پایان عمریست که سراسر به کشتار شیعیان مظلوم در این کشور و سایر کشورهای اسلامی گذشت.

در دورانی که گروه های ضد اسلامی به نام اسلام در گوشه وکنار جهان دست به ترور مردان و زنان بی دفاع میزنند سکوت جامعه جهانی خود تعمل بر انگیز است که آیامنادی آزادی و حقوق بشر آن ها شامل حال این کشتارو سایر اعمال وحشیانه رژیم آل سعود نمیشود.

عربستان نمونه بارز حکومت خود کامه است حکومتی که در آن اندیشه ورزی جرم و زبان و بیان و عمل مردم تابع و موید حکومت خودکامه است و خلاف آن اگر انجام شود فتنه انگیزی و طغیان علیه حکومت محسوب می شود.

مگر نه اینکه عفو از خصلت های اسلامی است و می تواند باعث هماهنگی میان مسلمانان شود؟

کرامت و منزلت و حقوق انسانی حد و مرز اعتقاد و مذهب نمیشناسد و هر کسی با هر آیین و عقیده از چنین هتک حرمتی تبری میجوید . دوران ستم و خود کامگی به سر آمده است . در مقابل این چنین رفتار های دیگر سکوت و مدارا جایز نمی باشد... همانطور که شیخ شهید پیشتر اعلام کرده بود که: من یقین دارم که بازداشت یا کشته شدن من، باعث ایجاد نهضتی خواهد شد...

شهادت شیخ نمر اعدام امید به عفو ، میانه روی و گفتگوی مسالمت آمیز میان شیعیان جهان اسلام بود در این بزنگاه حساس میطلبد که تمام آزادیخواهان و آزاد اندیشان جهان با محکومیت و اقدام عملی در مقابل این جنایت و سایر اقدامات ضدانسانی رژیم آل سعود ساکت ننشسته و دولت های اسلامی نیز با اتحاد و همدلی در مقابله با این هجمه گسترده اقدامات وحشیانه در مجامع حقوقی بی المللی و اجلاس سران کشورها به دادخواهی از آن بپردازند.

همانا آینده روشن و سراسر امید است به روزی که منجی موعود ذخیره الهی و اولیا الله بیاید و جهانی پر از عدل و آزادی را برای تمام انسانها رقم بزند.

والسلام علی من تبع الهدی

ارسال نظرات
پر بیننده ها