محکومیت آل سعود در شهادت شیخ نمر توسط پایگاه ها و حوزه های بسیج کشور

اعدام شیخ نمر، لکه ننگینی دیگر در کارنامه آل سعود است

حمله به مردم مظلوم یمن، حمایت همه‎جانبه از تروریست و داعش‎پروری در قتلِ عام و غارت مسلمانان عراق، سوریه و هرجایی که مسلمانی در رنج و عذاب هستند، نشان‎دهنده یک چیز است آن‎هم گواه تاریخ بر خیانت آل سقوط به جهان اسلامی‎ست که ادعای سردمداریش را دارند.
کد خبر: ۸۶۱۶۴۲۲
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷

بسیج مساجد و محلات گزارش می دهد: شهادت آیت‎الله شیخ باقر نمرالنمر، عالم مجاهد، شجاع و عالیقدر جهان اسلام توسط حکومت فاسد و جنایت‎کار آل سعود، خبر دردناکی بود که جهان اسلام را داغدار و قلب مسلمانان را جریحه‎دار کرد.

حاکمان جاهل آل سعود با این اقدام خصمانه خود، یک‎بار دیگر تیغ را بر گردنِ انسانیت و دین مبین اسلام گذاشته و نشان دادند که کردارشان هیچ سنخیتی با خوی و منش مسلمانی ندارد و همان گرگ در لباس میش هستند.

به فرموده مقام عظمای ولایت: شهادت شیخ نمر و ریختن به ناحق خون او خطای سیاسی دولت سعودی است وخداوند متعال از خون بی گناه نمیگذرد وخون به ناحق ریخته بسیار سریع دامن سیاستمداران و مجریان این رژیم را خواهدگرفت.

دولت عربستان باید بداند این اعمال شیطانی  قدم گذاشتن در راه نمرود،فرعون و دیگر جباران عالم است و بنا به فرموده رهبر انقلاب اسلامی ایران امام خامنه ای عزیز< بدون تردید دست انتقام الهی گریبان سیاستمداران سعودی را خواهد گرفت ودنیای اسلام باید احساس مسئولیت کند.>

حوزه سلمان فارسی بزنگان استان خراسان رضوی شهرستان سرخس - صدای شیخ نمرحق طلب ترین صداها بود

آل سعود بداندکه خون نمر قطعا باعث رشد وبیداری مردم شیعه وسنی عربستان خواهد شد.

معاونت بسیج مساجد و محلات استان سمنان - تاریخ بشریت بار دیگر شاهد پستی و جنایت علیه حق طلبی شد

بار دیگر تاریخ بشریت شاهد پستی و جنایتی دیگر به جامعه مسلمانان و به خصوص شیعیان جهان از سوی مسئولان و حکام بی خرد و کم خرد عربستان سعودی بوده است.از سویی هر صبح و شام کشتار بی رحمانه انسانهای بی گناه کشور یمن توسط جنگنده های سعودی اتفاق می افتد.واز سویی دیگر اعدام شیخ نمر روحانی انقلابی مومن و انقلابی و مظلوم عربستانی وجمعی از شیعیان آن کشور را اعلام کرده اند.

پادشاهان خونخوار عربستان هر روز به فکر جنایت و خونریزی بی گناهان و مظلومانند، گو آنکه خوی پلید ابوسفیانی خود را هر روز بیشتر از گذشته به نمایش می گذارند. وهابیت نجسی  که در دامان آلوده خود،  گروه های تکفیری و بوکوحرام را تشکیل دادند، بستر پرورش داعش اند وهرروز زنان بی گناه و کودکان معصوم در یمن را به خاک و خون می کشند این بار نیز دیوانه وار با تکرار جنایت وحشیانه خود، روحانی که تنها برای احقاق حقوق مشروع و پایمال شده شیعیان و رفع تبعیض و بی عدالتی در عربستان امربه معروف و نهی از منکر کرده بود را مظلومانه به شهادت رساندند.

 

بیانیه حوزه امام علی(ع) رفسنجان کرمان

تردیدی نیست خون پاک این شهید والامقام ، وحدت امت اسلامی را تقویت خواهد کرد و با طنین انداز شدن پیام راستین و آگاهی بخش شیخ نمر در جای جای سرزمین حجاز، پرچم مقاومت و مبارزه آن روحانی جلیل القدر به دست آحاد ملت مسلمان عربستان به ویژه جوانان غیور حجازی برافراشته نگه داشته شده و در آینده ای نه چندان دور انتقام سختی از جنایتکاران آل سعود گرفته و سقوط و فروپاشی پایه های این رژیم تروریست پرور، منفور و ضد اسلام را رقم خواهد زد.

 

ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیر المومنین(ع)، حوزه بیت المقدس کرمان

بی شک آل سعود با ارتکاب جنایتی دیگرچهره دردمنشانه خود را باردیگر برجهانیان نمودار ساخت.

اما این بار روحانی برجسته شیعه شهیدی از نسل محمدبن مکی شهیدی ازتبار میثم تمارمورد اصابت شمشیرآل سعود قرار گرفت که بی شک همان شمشیر معاویه وابن زیاد است.

ما بسیجیان حوزه بیت المقدس با چشمانی پر از اشک ودل هایی خون آلود گوش به فرمان فرامین مولا ومقتدامان امام خامنه ای(مدظله)خواهیم بود که عزادار واقعی بی شک امروز قلب نازنین ایشان است.

بیانیه فرمانده حوزه امام علی (ع) ماهان کرمان

دادستانی عربستان در اقدامی عجیب و به دوراز هرگونه دلیل منطقی، حکم اعدام «آیت‌الله شیخ نمر» و46 نفر از فعالان سیاسی این کشور را در آبان ماه 1392 در حالی صادر کرد که این روحانی شیعه هرگز دست به سلاح نبرده و همیشه و در همه حال و بر مبنای آزادی بیان، فقط و فقط به بیان دیدگاه های خویش درحدود آزادی‌های حداقلی سیاسی پرداخته که جزو حقوق مسلم شهروندی انسان‌ها است .

با این حال، نیروهای امنیتی عربستان بااتهام‌های واهی، این روحانی شیعی را به طرزی عجیب دستگیر کرده و پس از ماه‌‌ها شکنجه روحی و جسمی، او را محارب دانسته و حکم اعدام این فعال سیاسی و روحانی بلندمرتبه راصادر کرده واکنون مورد تایید خود قرار داده اند .

ناگفته پیداست که حکم دادگاه عربستان باآزادی های سیاسی افراد و حقوق بشر و حقوق اقلیت ها در تناقض کامل است و زمینه‌ساز دامنزدن به اختلافات فرقه ای در دنیای اسلام خواهد شد و مسئولان سعودی با این احکام ظالمانه به جنگ اعلام شده خود علیه شیعیان در جهان بویژه در منطقه الشرقیه شبه جزیره عربستان ادامه می دهند و به هیچ یک از درخواست های بین المللی و حقوقی برای متوقف کردن سرکوبگری و تروریسم خود علیه ساکنان اصلی این منطقه توجهی ندارند .

بیانیه حوزه شهید مفید فارس

در شرایط حاضر که جهان اسلام شاهد مصیبت ها و گرفتاریهای بزرگ و به خاک و خون کشیده شدن هزاران انسان بی گناه بخاطر اندیشه ها و رفتارهای افراطی و تکفیری، و قحطی استدلال و منطق و استیلای تندروی های قومی و مذهبی است که بلای خانمان سوزی را برای امت اسلامی رقم زده است و در این شرایط که علما و اندیشمندان و چهره های اثرگذار دنیای اسلام به دنبال پیدا کردن راه حلی برای برون رفت از این وضعیت و ایجاد دوباره بنای امّت واحده و تمدّن اسلامی هستند؛ متأسفانه شاهد خوش رقصی رژیم وهابی-تکفیری آل سعود در پلّکانِ سقوطِ تعریف شده امریکایی صهیونیستی، جهت ایجاد شکاف در دنیای اسلام و ایجاد تفرقه بین مسلمین هستیم که البته هوشیاری و بصیرت علما و اندیشمندان مذاهب و موضعگیری و واکنش قاطع و سریع بزرگان، نقشه شوم آنان را نقش بر آب نمود.

رژیم آل سعود وهابی، با بربریت عصر جاهلی خود، محل نزول وحی و خانه أمن الهی را غصب و با حرمت شکنیهای آشکار، فقط به جنگ نیابتی از رژیم تروریست صهیونیستی و گسترش فساد در زمین و انتشار افکار ضالّهِ ضدّ دین برای تجزیه جامعه اسلامی اکتفا نمی کند؛ بلکه با اُمَوی نمایی آشکار، احکام و قوانین اسلامی را نقض و به مقدّسات توهین می کند.

جواد خراسانی فرمانده حوزه جواد الائمه(ع) - به شهادت رساندن آیت الله شیخ نمر حاصل توافق شیطان بزرگ و بازوی اجرایی آن آل سعود بود.

وی افزود: امروز باید باور کنیم که کانون فتنه در جهان اسلام آل سعود می باشد آنچه که آل سعود در یمن و سوریه به دنبال آن بود به خواست خداوند و اراده پولادین مردم محقق نشده است؛ این جنایت هولناک که جنایت علیه بشریت می باشد نتیجه شکست های پی درپی آل سعود و انتقام از مکتب مقاومت است.

فرمانده حوزه جواد الائمه ادامه داد: قطعا ویقینا هر خونی که امروز برای دفاع از اسلام ریخته می شود نتیجه خواهد داد و ما شاهد شیخ نمرها و عالمان بزرگی در آینده خواهیم بود که راه این شیخ بزرگوار را پر صلابت و پرشور ادامه خواهند داد.

راه اندازی حلقه صالحین پیشکسوتان شهید آیت الله النمر

با توجه به شهادت آیت الله النمر اولین حلقه پیشکسوتان پایگاه شهید موسوی حوزه مالک اشتر شهرآباد بردسکن روستای فیروزآباد استان خراسان رضوی بنام شهید مظلوم آیت الله النمر با حضور فرمانده حوزه و جمع زیادی از پیشکسوتان بسیجی افتتاح شد.

با شهادت شیخ نمر ها نمیتوانند به اسلام شیعی پایان دهند

ماملت ایران نمی ذاریم صفحات زشت تاریخ تکرار بشه .وامام راحلمون رو پیش پیامبر واولیاء الهی سر بلند میکنیم.

ضمن محکوم نمودن این عمل ضد بشری رژیم آل سعود، از جامعه بین الملل و مبارزین حقوق بشرمجازات عاملین این عمل غیر انسانی را خواستاریم.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات
آخرین اخبار